Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Even ter verduidelijking. Deze zijn niet van Autoart maar van Action Performance.
Die stickers zijn echt waardeloos . Vanaf nu komen enkel nog Autoart focussen hier binnen.
subaru.nr1 schreef:Even ter verduidelijking. Deze zijn niet van Autoart maar van Action Performance.
Die stickers zijn echt waardeloos . Vanaf nu komen enkel nog Autoart focussen hier binnen.
Die van AA zijn over het algemeen niet heel veel beter Mijn AA Corolla uit die tijd bladert ook behoorlijk af
Vandaag deze bmw 635 gevonden op de rommelmarkt.
Het is een model van anson met andere velgen.
Met anson ben ik niet zo bekend dus wat is ongeveer de waarde van dit model? is zonder beschadiging
En weer een scooby erbij met dank aan ewald
Deze had wel lichte schade maar kwam goed van pas en herrinderde mij dat ik hier nog wat stukken had liggen van een hawkeye (2006 model).
Dus het volgende gedaan: interieur veranderd, grote spoiler erop gezet en nu nog wachten op een mooi setje velgen:)
Ook mijn bmw voorzien van andere velgen ipv die 'tuning' velgen