Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1:18 24/7 schreef:Zeker een mooie auto, maar kan je alsjeblieft wat foto's weghalen of verkleinen!?
Er staan nu iets van 17 foto's van allemaal 1 tot 1,5 mb. Niet alleen laad dat niet al te snel, maar m'n werkgeheugen wordt er ook niet blij van en de computer crasht er bijna op. Ik neem aan dat ik niet de enige met dit probleem ben. Alvast bedankt!
Ik heb een aantal foto's omgebouwd naar links. Een aantal reacties van anderen hebben echter ook foto's van mijn site en die reacties kan ik niet veranderen.
bigodino schreef:Ik heb een aantal foto's omgebouwd naar links. Een aantal reacties van anderen hebben echter ook foto's van mijn site en die reacties kan ik niet veranderen.
Thank you very much!
Ik kan nu weer naar hartelust scrollen door de vorige pagina!
Heb weer wat modellen binnen gekregen. Ten eerste een Ferrari 308 GTB van Kyosho voor een ombouwproject en een Ferrari 365 GTB/4 Daytona early version (met plexi neus) ook van Kyosho (beide 1:18 ).
Klapstuk is de BBR Ferrari Enzo in 1:18.
Banden zijn misschien een tikkie te dik en de deuren gaan helaas niet ver genoeg open, maar de detailering is top!
Wim83 schreef:dat voorkoffertje ziet er al heel knap uit, maar heb je niet wat foto's van het interieur of de motor?
Van het interieur heb ik geen goede foto's, omdat de deuren niet ver genoeg open gaan. Ik heb wel een foto van het dashboard, waar je het detailniveau van kunt zien: