Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
1op18

Bericht door 1op18 »

Welkom Philippe :!:

op het gezelligste, handigste, en grootste forum van Nederland :!: :mrgreen:
1op18
Sjoerd329iturbo

hallo allemaal,

Bericht door Sjoerd329iturbo »

Dit is mijn eerste post hier op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik spaar al een tijdje 1/18 modellen maar sinds de laatste tijd zijn het eigenlijk alleen maar bmw's en dan met name de bmw e30 M3's minichamps. nou heb ik laatst een straat versie gekocht van de e30 m3, http://www.jigamaree.co.kr/automodel/pr ... 375-06.jpg maar dan een silvere met silvere wielen (wat is het toch een schiterende auto 8) )maar ik wil er graag andere wielen op zetten. nou is mijn vraag of jullie er mischien iets meer vanaf weten, ik heb hier de wielen gezien die ik graag wil hebben http://www.modellautoveredelung.de/html/bmw_m3_evo_e30_schwarz.html maar ik zou niet weten hoe ik de oude wielen van mij auto af moet halen. alle informatie is welkom (liefst met foto's :roll: )
alvast bedankt!

mvg Sjoerd

[Mod-Edit] Even verplaatst naar het daarvoor bestemde topic. Markopolo
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

de 71er Playmouth GTX ?unrestored? incl.Diorama (general lee) is toch een dodge charger en geen playmouth GTX?
en natuurlijk welkom hier!
Laatst gewijzigd door B.A.Z. 10 op zo 20 feb 2005 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Hallo Sjoerd329iturbo

Ten eerste welkom op dit forum. Je kunt jezelf voorstellen in "Het Café" bij even voorstellen.

[MOD edit: verplaatst naar het Café door Matts Modelautos.]
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
1op18

Bericht door 1op18 »

Welkom sjoerd329iturbo!

veel plezier op hét forum!
1op18
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

He

ik ben Roy, bijna 16, en verzamel alles wat ik tegenkom, en mooi vind.
Ik woon in Wierden, en ben bezig met het laatste jaar VMBO electrotechniek.
En je kunt me wakker maken voor een nieuw model van Ferrari, en het nieuwe formule 1 seizoen

grtz Roy
Sjoerd329iturbo

Bericht door Sjoerd329iturbo »

jah sorry ik had nog niet echt door het hele forum gekeken dus ik heb me bericht maar op de voor mij meest logische plaats gezet. maar ik zal me hier even voorstellen: ik ben Sjoerd Miedema, ben 17 jaar en kom uit Beverwijk, ga gewoon naar school zit nu in 4 MAVO en werk bij een supermarkt 's avonds. ik spaar al een tijdje 1/18 auto's en het liefst bmw's zoals ik al had verteld :wink: maar om daar even op door te gaan, krijg ik nu hier in dit onderwerp een reactie op of moet ik opnieuw een bericht zeten in een ander deel van het forum :?: :lol:

groet Sjoerd
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Welkom beide op dit forum! Lees alles eens rustig door, en maak jezelf bedend met het forum.. het komt vast allemaal goed :thump_up:

maar om daar even op door te gaan, krijg ik nu hier in dit onderwerp een reactie op of moet ik opnieuw een bericht zeten in een ander deel van het forum
Dit gedeelte is om jezelf voor te stellen, maar zoals ik al zei, lees alles rustig door, en je krijgt alles snel genoeg in de gaten :D :thump_up:
Afbeelding
Monty2004
Contacteer:

Bericht door Monty2004 »

Welkom alle nieuwe forummers! :thump_up:
Mvg monty
Jp-cars

voorstellen

Bericht door Jp-cars »

hoi, ik stel me ff voor, ik ben johnny 19 jaar, woon in almere, heb vroeger van alles verzamel, toen ik het zat was, aan mijn broertje gegeven... een jaar terug kwam ik over de vloer in de zaak van toms, en vond het zo mooi, dat ik het weer heb opgepakt, ik heb ook andere dingen te doen met geld, dus mijn verzaling loopt niet zo snel als ik zou hopen, wat heb ik nu, ik vond de jadatoys modellen erug mooi, en verzamel die dus, daarvan heb ik er nu 25 stuks, maar heb nu het dtm griep te pakken, en wil dus dtm gaan verzamelen in de schaal 1:43, en voornamelijk de alfa rijders, ben alfa fan in hart en nieren.

ik hoop hier veel plezier te gaan beleven....

groetjes johnny
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Van harte welkom hier Johnny! :thump_up: Ik ben benieuwd naar wat foto's van je verzameling!

Dat gaat vast lukken :)
Afbeelding
Monty2004
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door Monty2004 »

Jp-cars schreef:hoi, ik stel me ff voor, ik ben johnny 19 jaar......

Van harte welkom Johny..... weet zeker dat je hier veel plezier gaat beleven :wink: :!:
Jos

Bericht door Jos »

welkom !! Qua DTM's vind ik de Alfa's ook geweldig !
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Van harte welkom aan alle nieuwe leden :thump_up: Veel plezier met het forumme hier :!: :thump_up:
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Welkom! :thump_up:
Plaats reactie