Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Hmm, hier kan ik niet veel over zeggen behalve dat het er gewoon strak uitziet erg professioneel gedaan moet ik zeggen, t klopt gewoon allemaal (behalve dan de auto's die erin staan, nu moet je wel meer BMW's gaan kopen ). Ben eens benieuwd naar je volgende project
Bracer schreef:Hmm, hier kan ik niet veel over zeggen behalve dat het er gewoon strak uitziet erg professioneel gedaan moet ik zeggen, t klopt gewoon allemaal (behalve dan de auto's die erin staan, nu moet je wel meer BMW's gaan kopen ). Ben eens benieuwd naar je volgende project
Ik heb genoeg BMW's maar die staan op zo'n zwart onderplaatje en das zo'n rotwerk om die allemaal los te halen maar als hij in mn vitrine staat (das ook een rotwerk) zet ik er mooie BMW's op
Zeer indrukwekkend. Wordt ook maar eens tijd dat ik ga knutselen denk ik. Alleen heb er op dit moment nog niet echt ruimte voor.
Ben benieuwd naar je volgende project KLASSE