Ik had er een fotootje tussen van een 206... doet me denken aan deze fot ovan me:
ik heb er zelfs nog meer!
Vlnr: Een Norev Peugeot 206 WRC 2003, 2001 (let op t verschil in model, dit zijn 2 werkelijk verschillende modellen!), Hot wheels Peugeot 206 WRC 2003, Majorette Peugeot 206 WRC 2003, prive ingeschreven Peugeot 206 WRC 2002, een works 206 WRC uit 2001, Edocar Peugeot 206 WRC (Eigenlijk een Real Toy model), Majorette 206, 206 CC en een Welly 206 CC.
Daarnaast heb ik van Guisval 3 versies 206 WRC, van Norev nog een versie van Valentino Rossi - RAC rally, een nr. 16 en 3, een 206 en 206 CC van Norev, een 206 van Hongwell. Volgens mij is de H2O conceptauto gebasseerd op de 206, ook die heb ik (Norev). De grap is dat er NOG meer versies zijn!
Ik kan de rest van de auto's op de foto's ook beschrijven (bij interesse)
Een collectie SIKU modellen. Op deze foto zijn de mooiste ongetwijfeld de Polizei Ford Transit en de donkerblauwe Ford Transit. Deze laatste is bijzonder omdat dit een 'naloop' is. Men had nog wat odnkerblauwe verf over vaan een promotiemodel, waardoor dit model zeer gezocht is.
Deze foto is een allegaartje. De nummer 18 auto en de oranje/rode auto rechts daarvan zijn 2 skoda modellen (Favorit 136L en een 120) 'made in chekoslovakia'. Een 35 jaar oude Husky Volkswagen transporter is ook op deze foto te zien.
Dit is wel de trots van mijn verzameling: Op de houten balkjes zie je 2 Best-box modelletjes, 45 jaar oud ( ! ). De rode truck met de witte bies is een Kromhout, welke met de hand is gemaakt door Miho (
http://welcome.to/miho) de gele oude auto is een Spyker (Lesney Models of Yesteryear), en de rest zijn DAF's.
Dit vind ik ook wel erg leuk: De Parijs-Dakar truck van Jan de Rooy uit 1988. Dit is de DAF X1. De X2 zou in deze rally over de kop slaan, waarbij Van Loevestijn om t leven zou komen. Jan de Rooy's X1 reed om de podiumplaatsen op dat moment, waarbij hij vaak sneller was dan de Peugeot 405 T16 van Ari Vatanen! Als ik 't goed heb begrepen ging hij soms sneller dan 250KM/H... geen wonder al sje 2x een 12 liter Turbo diesel 6-cylinder motor heb, die samen meer dan 1000 PK produceren!
Een kijkje naar de 2 - iets schuin geplaatste - motoren met turbo.
En de volgtruck.