Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kristian schreef:Ik heb thuis de Lancer Evo maar ik ga gelijk opzoek naar een gele Ford Ka. Want die heeft mijn vriendin in het echt dus dat is wel leuk.
Ik hoop dat ze hier in het noorden ook verkrijgbaar zijn.
Tja, dit model is net dit afgelopen jaar nieuw uitgekomen, dus misschien kan je hem moeilijker vinden, ik had hem pas na een half jaar
zo, vandaag weer in Houten geweest! weer een paar mooie modellen gescoord! , hier zijn ze:
Lotus Elise Hard Top
Porsche 550 #130
VW Golf
VW Golf Cabrio
Subaru Impreza WRC
VW Kever Herbie
Mercedes 300SL Guillwing
Land Rover 109 Series III
Ik kocht vandaag op de beurs een paar autootjes bij iemand, blijkt dan achteraf een winkel te zijn en daar heb ik een Hongwell Mercedes 300SL bijgekregen Koddig bakske
Mooi spul, al had die Lotus wel een wat grotere spoorbreedte mogen hebben. Je moet ook even het bandje van Herbie recht doen, die loopt van de velg af.