Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
if ( document.images[i].width > 550 ) { document.images[i].width = 550;
Alles groter als 550 pixels word gerisezed naar 550 pixels. Je onderscrift mag maximaal 500 pixels zijn.
Onderscrift word dus in principe niet gerisezed tenzij die groter is denk ik.
if ( document.images[i].width > 550 ) { document.images[i].width = 550;
Alles groter als 550 pixels word gerisezed naar 550 pixels. Je onderscrift mag maximaal 500 pixels zijn. Onderscrift word dus in principe niet gerisezed tenzij die groter is denk ik.
In het begin was hij precies op de aangegeven maten gemaakt door mezelf ( 500 x 65 ) dus niet 550, maar nu staat hij ineens op 400 x 52 terwijl ik dezelfde onderschirft voor op het modelbrouwersforum gebruik en daar is hij wel gewoon 500 x 65
Edit: en nu deze post gepost te hebben zie ik em gewoon verspringen naar 400
Muit misschien heb je het al gezien maar in de beurs bij gezocht kan iemand berichten plaatsen zonder dat die geregistreerd/ingelogd is.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Muit misschien heb je het al gezien maar in de beurs bij gezocht kan iemand berichten plaatsen zonder dat die geregistreerd/ingelogd is.
Dat was de stress van het overzetten van de database Als dat het enige is........................
Dat auto.mat inloggen wekt bij mij ook niet.
Moet ook elke keer eerst een nummer verwijderen en dan het nieuwe invoeren.
Probleem is dat hij het nieuwe nummer niet kan of wil onthouden.