Het DTM topic 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Lees net dat Tielemans zijn plek kwijt is in de DTM :shifty: (formule1racereport), hij kon die meisjes in die 2004 wagens niet goed bijhouden blijkbaar.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

"Iemand probeert mij zwart te maken’’
Tielemans ontkent ontslag

31-5 - ,,Ik moest het ook in de krant lezen”, reageert Olivier Tielemans verbaasd. Volgens het bericht in de Telegraaf is de DTM-coureur door zijn team Futurecom TME aan de kant gezet. ,,Niks van waar”, aldus de 21-jarige.

,,Toen ik dat verhaal in de krant zag, wist ik niet wat ik las. Het was totaal nieuw voor mij. Bovendien wordt Phil Bastiaans daarin genoemd als mijn opvolger.” Tielemans belde meteen met het team, met de hoofdverantwoordelijke bij Audi en met de DTM-organisatie. ,,Ze wisten allemaal van niks.”

Volgens Tielemans komt het verhaal bij één bron vandaan. ,,Ik weet niet waarom, maar ik word al twee weken met dit soort verhalen belaagd. Iemand probeert te stoken en mij zwart te maken, maar ik weet niet waarom.”

De DTM-debutant erkent dat de resultaten niet fantastisch zijn. ,,Maar eigenlijk kan je van een rookie in een 2004-auto ook niet meer verwachten. Van de drie keer ben ik bovendien twee keer voor mijn teammaat (Vanina Ickx) geëindigd. Het team zegt dat ik mijn job goed doe, dus wat kan je dan nog meer.” Tielemans benadrukt dat hij een contract heeft met een optie voor volgend jaar. ,,Ze kunnen mij niet zomaar aan de kant zetten.”

De Limburger heeft wel een idee waar het gerucht vandaan komt. ,,Ik heb wel een gevoel, maar het lijkt me niet verstandig om die naam te noemen. Ik ben hier in ieder geval niet blij mee en de DTM al helemaal niet. Voor mij kwam dit nieuws echt als donderslag bij heldere hemel.”

Tielemans wordt morgen 22. ,,Ik hoop dat we dan deze onzin uit de wereld hebben geholpen. Ik wil namelijk wel een prettige verjaardag vieren.”
Bron: http://www.formule1.info
fish88

Bericht door fish88 »

Weg met tielemans :D en Bleekemolen erin :worshippy: . Jammer voor Tielemans maar Bleekemolen is zoveel keer beter en ik gun het hem ook echt. Hopëlijk blijft het niet bij 1 race.

DTM: Jeroen Bleekemolen mogelijk aanstaand weekeinde al met Audi aan de start
“Nu kunnen er dingen in gang worden gezet, want de afgelopen dagen konden we natuurlijk niets doen”, zegt Roger Peters na de uitspraak van de voorzieningenrechter in Maastricht in de zaak die was aangespannen door coureur Olivier Tielemans. Peters wil nog geen antwoord geven op de vraag wie komend weekeinde in de Audi A4 DTM van het Futurecom TME-team zit, maar je hoeft geen helderziende te zijn om te beseffen dat dit naar alle waarschijnlijkheid Jeroen Bleekemolen wordt.

Tekst: René de Boer

Daarmee beleeft de 24-jarige telg uit de bekende Aerdenhoutse racefamilie zijn terugkeer in de klasse, waarin hij in 2003 en 2004 als fabrieksrijder voor Opel actief was. In 2004 reed hij eenmaal met een actuele auto: op Zandvoort bestuurde hij de Opel Vectra GTS V8, die hij de race daarna echter alweer moest afstaan aan Peter Dumbreck, wiens Vectra op Zandvoort zwaar beschadigd raakte. Het ziet er nu naar uit dat Bleekemolen komend weekeinde met een Audi A4 DTM uit 2004 op Brands Hatch rijdt. Het circuit kent hij in ieder geval al uit de tijd dat hij in de Britse Formula Palmer Audi-serie actief was. Eerder reed Bleekemolen er ook het Formule Ford Festival.

Roger Peters zegt intussen “opgelucht, maar niet blij” te zijn na de uitspraak van de rechter. “Een situatie zoals die nu ontstaan is, is voor niemand leuk”, aldus de Limburger. “Wij hadden het ook graag anders gezien. Maar goed, nu gaan we onze aandacht richten op Brands Hatch. Wij hebben een contract met een DTM-team en wij zullen er van onze kant alles aan doen om dat naar behoren na te komen. Na het weekeinde zullen we wel eens rustig gaan zitten en kijken hoe het verder gaat.”

De rechter stelt in zijn uitspraak van vandaag dat “de eiser” (Tielemans) “voor wat hij wenst bij Store zal moeten aankloppen.” Bij “Store” gaat het om Store Investments B.V., een vennootschap die door Roger Peters en Henk van der Meene als nieuwe contractpartij in het contract met Kodewa (het Futurecom-team) en Tielemans naar voren is geschoven. “Dat sprake zou zijn van een schijnconstructie om eiser om de tuin te leiden is niet aannemelijk gemaakt”, aldus de rechter in de motivatie bij zijn vonnis. Hij voegt eraan toe: “Omdat de bekendmaking door de gedaagden (Peters en Van der Meene) van de naam van Store is gedaan na het uitbrengen van de dagvaarding, dienen de proceskosten evenwel voor rekening van gedaagden te komen.”
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Doet me ergens aan denken :think:

Afbeelding
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Niet origineel nee, maar de uitvoering is wel mooierder! :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Leuk setje naast de Dome :drool:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Olivier Tielemans meldt zich op Brands Hatch

Tot verbazing van een aantal mensen verscheen Olivier Tielemans donderdagmiddag in het gezelschap van zijn vader Walter en juridisch adviseur Klaas Tilma in het rennerskwartier van Brands Hatch. Hij meldde zich daar bij het team Futurecom TME, waarvoor hij de eerste drie races van het DTM-seizoen reed. In de pitbox van het team keek hij toe hoe voor Jeroen Bleekemolen een racestoeltje op maat werd geschuimd.

"In Oliviers contract staat dat hij zich op donderdagmiddag voor een race op het circuit moet melden, en daarom is hij nu hier", verklaarde jurist Tilma de aanwezigheid van Tielemans op Brands Hatch. "Daarmee komen wij de inhoud van het contract na. Zouden we dat niet doen, dan zouden de andere partijen hem kunnen betichten van contractbreuk."

De aanwezigheid van Tielemans in de pitbox van Futurecom TME gaf een wat ongemakkelijke situatie. Roger Peters kwam langs en zei luchtig "Hallo", waarop hij een wat stuurs knikje terug kreeg. Op onze vraag of Tielemans nog denkt te kunnen rijden, antwoordde jurist Tilma: "Er is een contract, en je kunt geen twee contracten hebben. Bigamie is bij wet verboden. Het team zal nu met een verklaring moeten komen."
:lol: Ik hoef niet eens GTST te kijken, wat een schitterende zeep brengen onze NLers weer in de wereld :mrgreen:

:think: misschien kunnen ze de taxi wagen pakken, daar zitten 2 stoeltjes in :mrgreen:
fish88

Bericht door fish88 »

Saaie race met verassend eind.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

fish88 schreef:Saaie race
Wat wil je op Brands Hatch :lol: 85 rondjes :nuts:
Rico, bij deze geef ik je een keer gelijk, dit was net een racebaan :mrgreen:

Wel weer leuk voor Ekkie :thump_up: en Schneider die weer de nummer 1 is :D En natuurlijk de 14 plaats voor Bleek 8) Toch mooi voor alle 2004 wagies :thump_up:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Nog even een leuk dingetje van de Brands Hatch race:

Jeroen verwelkomde zijn nichtje Myrthe, dochter van Sebastian Bleekemolen

Afbeelding
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

dat wordt weer decals drukken Polo :mrgreen:
Open bodies schoppen kont
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Eerst maar eens kijken of kleinekampioenen deze wagen uit gaat geven :mrgreen:

Die van Tielemans staat al wel aangekondigd :shifty:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Gisteren heb ik de DTM race op de Nürburgring bezocht, het begon vrij nat, maar het werd steeds droger en op het einde scheen de zon zelfs vrij overtuigend. Ik heb m'n nieuwe cam voor de tweede keer op autosport losgelaten en ik was aangenaam verrast omdat een groot deel van de foto's toch redelijk door de beugel kan. NIW hier een kleine bloemlezing:

Afbeelding
Nog meer decals voor Dr. DTM! :mrgreen:

De polesitter en winnaar: (hij reed echt ziekelijk hard weg bij de cocurentie! :shock: )

Afbeelding

Deze Audi zakte van elende in elkaar...

Afbeelding

Proost!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blijft een heerlijke livery! :drool:

Afbeelding
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
fish88

Bericht door fish88 »

RED BULL ROELEERT :worshippy:
‘Race Challenge’ with Doornbos in his F1 car vs. DTM Audi and F3 car
When the demonstration laps are over, the crowds will have the chance of enjoying something never witnessed before: neither at Zandvoort nor anywhere else on the planet. On 3rd September, around noon, the ‘Race Challenge’ will be held, with Red Bull Racing young gun Robert Doornbos in his F1 car, DTM ace Mattias Ekström in his Audi A4 DTM and Red Bull Junior Sebastian Vettel in his Formula 3 single-seater battling it out with one another
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:RED BULL ROELEERT :worshippy:
‘Race Challenge’ with Doornbos in his F1 car vs. DTM Audi and F3 car
When the demonstration laps are over, the crowds will have the chance of enjoying something never witnessed before: neither at Zandvoort nor anywhere else on the planet. On 3rd September, around noon, the ‘Race Challenge’ will be held, with Red Bull Racing young gun Robert Doornbos in his F1 car, DTM ace Mattias Ekström in his Audi A4 DTM and Red Bull Junior Sebastian Vettel in his Formula 3 single-seater battling it out with one another
Wel aardig, maar goh wat zou nu de uitkomst van het wedstrijdje zijn :roll: .
Afbeelding
Plaats reactie