Yurinator update 24/12/2006 (en nu even lange rust)
- Donkervoort
Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem !!!! Mijn Mazda 787B
WOEHOE. Ik heb snel een paar fototjes genomen bij het uitpakken, maar straks nog een paar deftige nemen.
Het begint met een doos...
...en nog een doos...
...met chice prints...
...dan de bekende piepschuim behuizing met een certificate...
...en daar is hij dan (en nu ga ik zwijgen en de plaatjes voor zich laten spreken).
Er zat nog een klein boekje bij met wat tips over "handling" van het model, een vergrootglaasje, een stofdoekje en die witte remkoelingschuiven zijn afneembaar). Ik heb niks op het model aan te merken, echt schitterend.
Daarnaast ook nog mijn bestelde F1x2 van Jos Verstappen gaan afhalen (hiervan later een fototje maar deze is ook schitterend is dat grote doosje). Toevali wil dat ik op beide modelletjes al 2 jaar aan het wachten ben
.
Nu wat verder kijken naar mijn aanwinsten
. Fijne kerst iedereen.

Het begint met een doos...

...en nog een doos...

...met chice prints...

...dan de bekende piepschuim behuizing met een certificate...

...en daar is hij dan (en nu ga ik zwijgen en de plaatjes voor zich laten spreken).

Er zat nog een klein boekje bij met wat tips over "handling" van het model, een vergrootglaasje, een stofdoekje en die witte remkoelingschuiven zijn afneembaar). Ik heb niks op het model aan te merken, echt schitterend.
Daarnaast ook nog mijn bestelde F1x2 van Jos Verstappen gaan afhalen (hiervan later een fototje maar deze is ook schitterend is dat grote doosje). Toevali wil dat ik op beide modelletjes al 2 jaar aan het wachten ben

Nu wat verder kijken naar mijn aanwinsten

Laatst gewijzigd door Yurinator op za 24 dec 2005 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtig model Yuri!!
Pinnetje zijn inderdaad niet te zien...
Pinnetje zijn inderdaad niet te zien...
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk