Topic voor games!
- Audi-Exclusive
- Schaal: 1:18
Wat van spel spelen jullie vooral op de xbox
Wat van spel spelen jullie vooral op de xbox.
Ik zelf speel vooral Test Drive Unlimited 2 & Forza Motorsport 3
Ik zelf speel vooral Test Drive Unlimited 2 & Forza Motorsport 3
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op ma 18 apr 2011 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topics samengevoegd
Reden: Topics samengevoegd
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Re: Wat van spel spelen jullie vooral op de xbox
Zelfde verhaal voor mijAudi-Exclusive schreef: Ik zelf speel vooral Test Drive Unlimited 2 & Forza Motorsport 3

Heb afgelopen weekend een wireless racing wheel gekocht en dat maakt toch wel een groot verschil. Wordt het NOG leuker

- Audi-Exclusive
Ik heb al zo'n racing wheel.Maarten Mercedes schreef:Zelfde verhaal voor mijAudi-Exclusive schreef: Ik zelf speel vooral Test Drive Unlimited 2 & Forza Motorsport 3![]()
Heb afgelopen weekend een wireless racing wheel gekocht en dat maakt toch wel een groot verschil. Wordt het NOG leuker
Heel fijn ding

" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Re: Topic voor games!
ik speel momenteel Farming simulator 2009.
toch wel leuk
toch wel leuk

Kijk ook op: http://www.dakartruckforum.forum2go.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Audi-Exclusive
Ik speel op mijn MacBook A.V.A van ijji.
Heel leuk is een online shooter game en super realistisch.
heb ook een macbook en ik speel asphalt 6, plants vs. zombies, angry birds, need for speed most wanted en pro street (cider port)Audi-Exclusive schreef:Ik speel op mijn MacBook A.V.A van ijji.
jammer dat er niet zo veel spelletjes voor mac bestaan

edit: gebruik jij crossover, boot camp of heb je windows op je mac?
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
- Jolly Club
Sinds zaterdagmiddag ondergedompeld in een orgie van W.O.2 geweld, genaamd World at War. Vooral die manische Japannezen met struikeboshelmen, die in ene uit het gazon omhoog komen, zijn even wennen t.o.v. de geordende en gedisciplineerde Duitsche troepen die ik gewend was te bestoken. Bleven laatstgenoemde keurig wachten in hun stellingen totdat jij in je onmetelijke wijsheid dacht dan maar tot aanval over te gaan, komen die dekselse kleine mannetjes (wat lijken ze allemaal op elkaar he) als dolle stieren, krijsend op je af stormen met hun bajonetjes ferm vooruit. Man man man, wat een chaos. Gelukkig biedt de flamethrowert op de rug van scribent dezens in dergelijke gevallen meer dan toereikend soelaas! 
Deze game grijpt me toch weer meer bij de strot dan de eerste Modern Warfare, waarschijnlijk alleen al door het feit dat het strijdtoneel weer als vanouds W.O.2 is, in plaats van dat malle gedoe in die stoffige oliestaatjes waar menig moderne shooter onder gebukt gaat.

Deze game grijpt me toch weer meer bij de strot dan de eerste Modern Warfare, waarschijnlijk alleen al door het feit dat het strijdtoneel weer als vanouds W.O.2 is, in plaats van dat malle gedoe in die stoffige oliestaatjes waar menig moderne shooter onder gebukt gaat.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Audi-Exclusive
Heel erg jammer dat weinig speel voor de Mac zijn.brambo009 schreef:heb ook een macbook en ik speel asphalt 6, plants vs. zombies, angry birds, need for speed most wanted en pro street (cider port)Audi-Exclusive schreef:Ik speel op mijn MacBook A.V.A van ijji.
Ik gebruik bootcamp met windows 7. Werkt uitstekend.
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik speel Forza Motorsport 3. De Corvette is mijn favoriete auto in deze game! Gaat heerlijk de bochten in 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

- Audi-Exclusive
Heb je hem getuned of gewoon gelaten.Jeffrey1985 schreef:Ik speel Forza Motorsport 3. De Corvette is mijn favoriete auto in deze game! Gaat heerlijk de bochten in
Omdat Amerikaanse auto's nog al veel overstuur hebben.
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Audi-Exclusive schreef:Heb je hem getuned of gewoon gelaten.Jeffrey1985 schreef:Ik speel Forza Motorsport 3. De Corvette is mijn favoriete auto in deze game! Gaat heerlijk de bochten in
Omdat Amerikaanse auto's nog al veel overstuur hebben.
Hij is volledig getuned maar heeft idd veel overstuur. Dat maakt de auto spannend om te rijden en vaak ook onvoorspelbaar. Als je een voorspelbare auto wil rijden dan is de Ferrari F430 zeker een aanrader. Die kan iedereen rijden

- Jeffrey1985
- Contacteer:
Hier de foto van die heerlijke Amerikaan:

Audi-Exclusive schreef:Heel erg jammer dat weinig speel voor de Mac zijn.brambo009 schreef:heb ook een macbook en ik speel asphalt 6, plants vs. zombies, angry birds, need for speed most wanted en pro street (cider port)Audi-Exclusive schreef:Ik speel op mijn MacBook A.V.A van ijji.
Ik gebruik bootcamp met windows 7. Werkt uitstekend.

- Audi-Exclusive
Mac is sneller dan windows alleen om games te spelen ben je Windows nodig.Dit zie ik nu zo vaak: mac is beter, want dit en dan en OSX is zo snel bla bla en 1 van de eerste dingen wat ze erop gooien is bootcamp met windhoos.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen idd.
Zie alleen dat veel Mac-eigenaren voor 90% in hun bootcamp met Windhoos werken. Dan vraag ik me af waarom je dan zoveel geld uitgeeft voor een Mac... Overigens geen verwijt oid naar jullie hoor...