[Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bondracer

Re: [Rob - (rpi)] Foto's CMC Mercedes T. Florio/Maserati Tipo 61

Bericht door Bondracer »

:shock: Zonder twijfel één van de mooiste gedetailleerde wagens op schaal gebouwd de laatste jaren , :thump_up: :worshippy:
Blijkt hier ook moeilijk te gaan om het verzamelen op een laag pitje te zetten ifv andere bezigheden (motto enz) :D
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Wouw he,

Wat een CMC model, zeker die rode MB, wat een details zeg :drool: :drool: :drool:
ik hoop dat dit model ooit eens in 1/43 wordt gemaakt. :?: :?:

Ff terug naar je Topic, die Porsches 961 :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ron :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Die Mercedes is prachtig wat betreft details, maar het model heb ik zelf niet zo heel veel mee. Maar dat CMC er weer een kunststukje van heeft gemaakt blijkt wel uit jouw prachtige foto's :thump_up:

Die Birdcage daar en tegen. Wat een heeeeeeeerlijke bolide is het toch. Ik geniet er zelf nog vaak van en zie het als een van de beste mdoellen in mijn verzameling en zelfs een van de beste modellen ooit gemaakt :worshippy: :yes: :respekt: :clap:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

DE Mercedes is wauw :worshippy: maar vind de Maserati toch meer om te :drool: :drool:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Ik vind het $upermodellen. Wat prachtig zeg. :worshippy: :drool: Schitterende update. :thump_up: :dance:
911-Porsche
Contacteer:

Bericht door 911-Porsche »

geweldige aanwinsten :worshippy:
Afbeelding
BenF1

Bericht door BenF1 »

Dit is :drool: Heb ook niet zo veel met de auto, maar CMC staat garant voor vakwerk (maar dat wist je waarschijnlijk al ,hum :oops: )
rpi

Bericht door rpi »

Bedankt voor jullie reacties, dat doet enorm deugd!

Vandaag de Spark Porsche 961 presentatie versie ontvangen uit Hong Kong :dance: Zal vanavond proberen een paar fotootjes te schieten.

Waar Porsche zijn 1:43 meuk verkoopt en 1:18 koopt, zit ik ineens 1:43 Porsches in te slaan :eh: (Alleen verkopen doe ik niet vaak, kan moeilijk afscheid nemen van modellen)
michel26

Bericht door michel26 »

Mooie update :worshippy: ben nu al benieuwd naar de foto's vanavond. :drool:

Doe je btw nog iets met je review site? vond die review van de porsche erg leuk om te lezen :thump_up:
rpi

Bericht door rpi »

michel26 schreef:Mooie update :worshippy: ben nu al benieuwd naar de foto's vanavond. :drool:

Doe je btw nog iets met je review site? vond die review van de porsche erg leuk om te lezen :thump_up:
Beetje veel last van tijdgebrek :oops: , mijn 1:1 motorracen vreet tijd. Als ik niet ga rijden, dan is er wel wat te sleutelen. Heb er wel weer zin in, maar tijd...

Hier in ieder geval een foto updateje van de Porsche's 961. Die vind ik zo schitterend. De witte is de "presentation version". Op sommige foto's samen met de LM versie en enkele andere Porsches. (van Ixo en Vitesse)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Porsche

Re: [Rob - (rpi)] Foto's Spark Porsche's 961 1:43

Bericht door Porsche »

Goed bezig RIP :clap: nu nog effe deze voor een TRIO Afbeelding
rpi

Re: [Rob - (rpi)] Foto's Spark Porsche's 961 1:43

Bericht door rpi »

Porsche schreef:Goed bezig RIP :clap: nu nog effe deze voor een TRIO Afbeelding
Schitterende collectie van jou Porsche. Blijf me er altijd weer over verbazen en als ik dat zie begint het toch te kriebelen om weer eens 1:43 op te pakken.

Maar ik ben helemaal verslingerd aan extreem gedetailleerde 1/18 of grotere modellen van CMC, Exoto. BBR is ook lekker op weg en nu heb ik ook maar een model van een nieuwkomer in het high-end segment besteld, de Bauer Bugatti Royale 41. Verwacht hem maandag of dinsdag thuis te hebben. :dance:

Ben in ieder geval blij dat ik het rustig aan doe met de verzameling, anders zouden het dure maanden zijn... :shock:

Afbeelding
mercedes fan

Re: [Rob - (rpi)] Bauer Bugatti Royale besteld :)

Bericht door mercedes fan »

heb er ook gelange tijd aan gedacht hem te bestellen :mrgreen:
toch niet gedaan vond hem zelfs voor de prijs waar ik m voor kon krijgen (~300 euro)
toch iets te duur :D

kijk iig uit naar de eerste op t forum, wil de details wel is ff goed zien :drool: :drool: :dance:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
rpi

Bericht door rpi »

mercedes fan schreef:heb er ook gelange tijd aan gedacht hem te bestellen :mrgreen:
toch niet gedaan vond hem zelfs voor de prijs waar ik m voor kon krijgen (~300 euro)
toch iets te duur :D

kijk iig uit naar de eerste op t forum, wil de details wel is ff goed zien :drool: :drool: :dance:
Is niet de eerste op het forum hoor, Herman Brouwer heeft em ook al (http://www.bugattibuilder.com)

Ik ga em zeer uitgebreid fotograferen en wil mijn website gelijk weer eens oppakken en daar een uitgebreide review op zetten. Helaas heb ik daarvoor wel wat weinig achtergrondkennis over het origineel, dus zal me vooral op het model richten en de vergelijking met het origineel wat minder belichten.

Scherp prijsje heb je gekregen dan! Niet dat ik er meer voor betaald heb hoor. :wink:
Porsche

Bericht door Porsche »

Ben in ieder geval blij dat ik het rustig aan doe met de verzameling, anders zouden het dure maanden zijn...
Verwacht hem maandag of dinsdag thuis te hebben.
:yes: :thump_up: Fijn dat je het zo rustig aan doet :wink: voelde mij al schuldig :oops: :cool: :nuts: :P
Lekker rustig als je dit goedkope model al begin volgende week thuis zal hebben :worshippy: :lol:
Ps :think: Toch geen Belg RIP ?Jij lijkt al even :nuts: als ik :cool: :lol: :roll:
Plaats reactie