Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Aha. Gijs. Ik las in Modelauto dan de Roos merkte dat er veel vraag was naar Gijs etc. Misschien dat hij in de toekomst nog wat voor jullie gaat betekenen.
3 Martini's al. Tijd om contact op te nemen met Martini voor wat stickers...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Die onderste foto met nummer 62 wat is dat voor uitvoering?
Het is zeker geen Le Mans wagen. Gijs van Lennep heeft nooit met zo'n nummer gereden op Le Mans. De Diorama doet ook iets anders vermoeden. Ik heb deze ook nog niet eerder gezien.
'kben benieuwd.
Die onderste foto met nummer 62 wat is dat voor uitvoering? Het is zeker geen Le Mans wagen. Gijs van Lennep heeft nooit met zo'n nummer gereden op Le Mans. De Diorama doet ook iets anders vermoeden. Ik heb deze ook nog niet eerder gezien. 'kben benieuwd.
Ben i.d.d. een beetje onduidelijk geweest. Hij heeft niet de 24 uur van LeMans gereden met deze auto, maar op 1 april 1973 samen met Müller GETEST in deze voiture in de 4 hrs van LeMans. (zie URL).
Het diorama hoord ook niet bij het model, maar is alleen voor de foto gebruikt.
Sorry.
Deze week ga ik écht aan de decals voor de Dome 2004 beginnen.
Om een idee te geven wat er moet gebeuren,...deze moet ik allemaal op zijn plaats zien te krijgen.