Lambo's 1:18 collectie: update 3 en 4 van 2017
- NetForce84
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Lambo's collectie - 5-4-2013 6e update 2013
Qua kleur van model vind ik de oranje er beter uit zien, wat de velgen betreft volg ik mijn collega's en ga ik voor het model met de zilveren velgen.
Komt inderdaad beter tot zijn recht.
Komt inderdaad beter tot zijn recht.
Ze zouden er standaard 2 sets velgen bij moeten leveren, zilvere en zwarte, kun je tenminste wisselen.

- Ferrarifan
- Contacteer:
Wat een lekker trio zeg, mijn voorrkeur gaat uit naar de zilveren voor door de week en de oranje voor het weekend 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- alain_1978
Dat zou een goede oplossing zijnlambo schreef:Ze zouden er standaard 2 sets velgen bij moeten leveren, zilvere en zwarte, kun je tenminste wisselen.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Was me nog niet opgevallen hoe de vleugel er uit komt. Prachtig weggewerkt. En er komt dan ook een gave vleugel uit als ie er eenmaal staat.
Was even wennen dit model en in vergelijk met de Murcielago had ik mijn bedenkingen maar deze groeit steeds meer en langzaam aan de Murc ook voorbij... 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Mr. Dj M.
Persoonlijk vind ik de zilvere velgen op de antraciete Aventador toch het minste passen, maar vind het wel mooi dat ook die kleur op een modelletje te krijgen is
Mooie shoor overigens weer en ook de Porsche is een mooie aanwinst. Al hoewel ik de gele veel gaver vind dan de witte, snap ik je rede van retour en heb je ondertussen nog wel steeds de plaatjes uit de shoot

Mooie shoor overigens weer en ook de Porsche is een mooie aanwinst. Al hoewel ik de gele veel gaver vind dan de witte, snap ik je rede van retour en heb je ondertussen nog wel steeds de plaatjes uit de shoot

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het grijs staat hem inderdaad erg lekker. Toch mooi wat een kleur kan doen met de looks van een auto.
Inderdaad, daarom heb ik een paar jaar geleden ook gekleurde versies van modellen die ik in het zwart had aangschaft, scheelt soms dag en nacht doordat details en zwarte elementen verdwijnen op een zwarte auto.Ricardo schreef:Het grijs staat hem inderdaad erg lekker. Toch mooi wat een kleur kan doen met de looks van een auto.

Re: Lambo's collectie - update 23-5-2013
En hierbij update nr. 7 van 2013, een model uit het gulden tijdperk, de Diablo VT Roadster van AUTOart

Leuk model!
Kan het dakje er ook op?
Het schijnt bij sommige wel te kunnen, waarschijnlijk de 2e batch waar ook de zwarte bij zat, maar die van mij lijkt vastgelijmd vanuit de fabriek, ga het voorlopig nog maar niet proberen om het dakje los te krijgen, eerst wat research doen of het te doen is.bobbob schreef:![]()
Leuk model!
Kan het dakje er ook op?

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Eigenlijk is zo'n Diablo een stuk mooier dan een Aventador
knappe toevoeging aan de collectie

knappe toevoeging aan de collectie

Erg mooi zo tussen de andere duivels! 

Nice!
Bij de mijne kan het dak er wel op (ook de rode) zo te zien heb je de gaatjes er voor wel in de dakrand zitten.
Als het goed is zou je hem vanachter moeten kunnen optillen.
Bij de mijne kan het dak er wel op (ook de rode) zo te zien heb je de gaatjes er voor wel in de dakrand zitten.
Als het goed is zou je hem vanachter moeten kunnen optillen.

- alain_1978
Ik heb destijds de gele gehad en daar was het ook vastgeplakt maar ze gebruiken niet veel lijm daarvoor.
Ik ben aan de achterzijde voorzichtig met mijn vinger onder het dakje gegaan en een beetje druk naar boven uitgeoefend en het kwam vrijwel meteen los.
Ook de haakjes aan de voorzijde braken niet af bij mijn model. Misschien dat het bij jouw model ook zo lukt.
Ik ben aan de achterzijde voorzichtig met mijn vinger onder het dakje gegaan en een beetje druk naar boven uitgeoefend en het kwam vrijwel meteen los.
Ook de haakjes aan de voorzijde braken niet af bij mijn model. Misschien dat het bij jouw model ook zo lukt.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'