AUTOart 1:18 straat discussie topic

Jolly Club

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Jolly Club »

Volgens mij hield jij niet van gezwam rond het nieuws dus hoef je hier ook niet te kijken, maar alleen in het nieuws-topic :wink: .
Lees hier de nieuwe dooddoener op MAF anno 2011... Als we aangesproken worden door een mod gaan we roepen dat de mod maar niet meer in het betreffende topic moet komen kijken. Ga hem volgende week proberen bij het CJIB. "Als mijn snelheid op de A28 jullie niet aanstaat, adviseer ik jullie daar maar niet meer te controleren!"

Nice try Lambo, we'll be watching! :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
lambo
Schaal: 1:18

Bericht door lambo »

Jolly Club schreef:
Volgens mij hield jij niet van gezwam rond het nieuws dus hoef je hier ook niet te kijken, maar alleen in het nieuws-topic :wink: .
Lees hier de nieuwe dooddoener op MAF anno 2011... Als we aangesproken worden door een mod gaan we roepen dat de mod maar niet meer in het betreffende topic moet komen kijken. Ga hem volgende week proberen bij het CJIB. "Als mijn snelheid op de A28 jullie niet aanstaat, adviseer ik jullie daar maar niet meer te controleren!"

Nice try Lambo, we'll be watching! :cool:
Snap best dat de mods hier kijken, maar al verschillende leden iets proberen op te zetten dan kun je het toch een kans geven? Ik snap niet waarom hij er last van heeft als hij er toch niet in is geinterreseerd. Snap niet dat je als mod iest gaat verwijderen als er niemand klaagt over klaagt en je er zelf geen last van hebt. Zou zeggen laat gaan, laat andere plezier hebben en genieten van hun hobby. Toch gek dat het op andere forums gewoon werkt met 1 topic over modelautobouwers en hier het met 2 topics niet geregeld kan worden. Wat is het probleem van het dubbele posten in 2 topics en wat zijn de voordelen ervan? Zou zeggen bekijk dat eerst is als je er een beetje levendig forum van wilt maken, het zegt denk al genoeg dat verschillende leden van dit forum op andere forums wel reacties, vragen en discussies plaatsen en het hier angstvallig stil blijft. Misschien werkt het in het otto-topic wel maar misschien zijn is ook andere doelgroep / soort verzamelaar ( geen idee wat otto voor iets maakt :oops: ) dan de mensen die AutoARt modellen kopen. Een feit is in iedergeval dat de meeste mensen die gereageert hebben de afgelopen week postief waren en er eindelijk weer wat gepost werd. Kunnen anders net zo goed de discussietopic sluiten :(
Laatst gewijzigd door lambo op zo 12 jun 2011 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Wat een geneuzel weer om niks. Denk je nu echt AA hier op een NL- forum kijkt. Ze hebben vast heel veel Nederlanders in dienst die de taal kunnen lezen :wink: Er is inderdaad een forum waar AA geregeld komt. Maar dat is niet het MAF. Het forum is nu al een aantal jaren op deze manier werkzaam. Nieuws in 1 topic en discussies in een ander topic. Werkt prima zoals je kunt zien in het Otto-topic :thump_up: Misschien dat die verzamelaars zich makkelijker kunnen aanpassen. :mrgreen: Ik als mod blijf het een beetje onnodig vinden om op twee plaatsen dezelfde post te posten. En iemand die de regels van het forum kent, weet ook dat dit niet is toegestaan. Doe alleen mijn "vrijwillige" werk hier op het forum. Mocht je het daar niet mee eens zijn, dan moet je het bestuur maar vragen of ze de regels aan willen passen :thump_up: Tot die tijd houd ik me aan de regels :thump_up:
lambo

Bericht door lambo »

Ricardo schreef:Wat een geneuzel weer om niks.
Gelukkig zie je het zelf ook, oom agent van Mod(elauto)forum

Jammer dat de reacties van de mods gelijk negatief overkomen :eh:, dacht dat het zelf ook liefhebbers waren van de hobby maar blijken alleen maar politieagent te willen spelen :cry:
Misschien kan een van hun zich opwerpen om het AA nieuws voortaan te verzorgen, kunnen ze het helemaal in het perfecte format verwerken.
Oh ja, als jullie iets van een ander forum overnemen dan wel even de bron vermelden :wink:
Het was gezellig....., blijf alleen nog actief in het prive-collecties topic, dat is namelijk nog het enige topic met toegevoegde waarde, het nieuws lees / plaats ik wel elders.
Laatst gewijzigd door lambo op ma 13 jun 2011 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Upgrades

Bericht door Upgrades »

[quote="blijf alleen nog actief in het prive-collecties topic, dat is namelijk nog het enige topic met toegevoegde waarde, het nieuws lees / plaats ik wel elders.[/quote]

Please, please Lambo, blijf alstublieft WEL het nieuws posten van Autoart op dit forum. Ik ben namelijk WEL geïnteresseerd en lees het ook als er weer iets nieuws valt te lezen. Het zou echt een gemis zijn op dit forum en waarschijnlijk niet het idee om het op een andere forum op te gaan zoeken wat het nieuws is op het gebied van Autoart.

Dus ik hoop dat jullie dit op een volwassen en professionele manier oplossen, want er zijn verzamelaars en liefhebbers het niet uitmaakt of het nou 2 keer geplaatst is, als er maar weer nieuws is :D En tja, op Otto topic wordt er alleen maar gehandeld over het aantal bestelling die men wilt, voor mij volledig oninteressant dus ik kijk er ook niet...

Voor de rest, keep up de good work!!

Mvg Upgrades
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
lambo

Bericht door lambo »

Upgrades schreef:
Dus ik hoop dat jullie dit op een volwassen en professionele manier oplossen, want er zijn verzamelaars en liefhebbers het niet uitmaakt of het nou 2 keer geplaatst is, als er maar weer nieuws is :D En tja, op Otto topic wordt er alleen maar gehandeld over het aantal bestelling die men wilt, voor mij volledig oninteressant dus ik kijk er ook niet...
Mvg Upgrades
Volgens mij was het probleem op een volwassen en professionele manier opgelost, maar vinden de mods dit niks en zij bepalen. Als ze nu eens reageren met opbouwende kritiek en ingaan op de discussie i.p.v. negatieve bewoordingen als dooddoener, geneuzel en ik vind, etc.
Dubbele post in hetzelfde topic zijn onnodig, maar als mensen op deze manier tevreden zijn dan zou ik wat ik vind van ondergeschikt belang vinden en het het voordeel van de twijfel geven.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Het is eigenlijk vrij simpel Lambo;
Er was een structuur waar de discussie en het nieuws in een topic stond. Met name bij Autoart werden discussie zo ver doorgevoerd dat het nieuws ondersneeuwde.
Ook bij andere merken was dit het geval. Daardoor is er gekozen voor een structuur waar mensen die nieuws wille volgen niet 5 paginaś hoeven te scrollen maar dit direct kunnen zien.
En de discussietopics hoeft ook niet een lange laadtijd te hebben omdat er 1.500 plaatsjes op 1 pagina staan.

Feitelijk het beste van 2 werelden. :thump_up:
lambo

Bericht door lambo »

rsh_scuderia schreef:Het is eigenlijk vrij simpel Lambo;
Er was een structuur waar de discussie en het nieuws in een topic stond. Met name bij Autoart werden discussie zo ver doorgevoerd dat het nieuws ondersneeuwde.
Ook bij andere merken was dit het geval. Daardoor is er gekozen voor een structuur waar mensen die nieuws wille volgen niet 5 paginaś hoeven te scrollen maar dit direct kunnen zien.
En de discussietopics hoeft ook niet een lange laadtijd te hebben omdat er 1.500 plaatsjes op 1 pagina staan.

Feitelijk het beste van 2 werelden. :thump_up:
Eindelijk een normale reactie :thump_up: , snap waarom er een andere structuur is gekomen, alleen wordt er dan niets meer gepost in het discussie topic vanwege de omslachtigheid, vandaar het voorstel om een wijziging aan te brengen. Daar moet de discussie over gaan, de afgelopen week is er meer gepost in het discussietopic dan de afgelopen maanden, dus leeft het weer.
Zal de nieuws bestanden vanavond trouwens weer vullen, staan een dagje op zwart i.v.m. protest.
Afbeelding
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Lambo,

Ligt het nou aan mij of vat ik het probleem niet helemaal :?: Zoals RSH al zegt, deze structuur is ingevoerd om niet ik weet niet hoeveel pagina's te moeten bekijken voor je het nieuws kunt vinden.
We gaan hier een beetje de zelfde kant mee op als met Meneer Zuugnap, je bent wel erg snel op je teentjes getrapt.
Aan de ene kant snap ik je punt maar aan de andere kant, ga je nu echt alle posts editten met de tekst; Kan Weg?
Dat vind ik persoonlijk wel een beetje erg kinderachtig, act like a man, je zou toch tegen een beetje kritiek moeten kunnen ;)

Wat ik ook nog eventjes wil vermelden;
Ik kijk altijd met erg veel plezier naar het nieuws van Autoart wat je altijd post, en je zou een gemis zijn in deze selectie van het forum maar nogmaals, een beetje kritiek moet kunnen, zo houden wij het forum netjes en geordend, nieuws bij nieuws, discussie's bij discussie's. :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Straetos

Bericht door Straetos »

1 ding is zeker, er wordt zeker weer gediscussiërd hier :mrgreen:
Maar Lambo, als je nou eens (of iemand anders) de foto's in het nieuws topic plaats en bijvoorbeeld de laatste van het rijtje in dit discussie topic plaatst!?
Of mogen er hier helemaal geen foto's meer!?
Desnoods aangepaste foto's die sneller geladen kunnen worden!?

Ik doe ook maar voorstellen omdat ik het zonde vind als je ermee stopt en snap wel dat je dit met plezier doe, maar hou de moed erin! :pray:
Ik en nog een aantal genieten nog steeds van jouw nieuwe posts!!
Wild wild horses couldn't drag me away
v8-vette

Bericht door v8-vette »

ik zou het ook super zonde vinden als ik niet meer weet wat er uitkomt van AA.
van mijn kant veel respect voor Lambo , dat hij in zijn vrije tijd info opsnorrelt en aan ons door geeft zodat we weten wat we kunnen verwachten en waarvoor we kunnen gaan sparen :worshippy:
dus ik hoop dat Lambo na dit meningsverschildebat ons nog steed op de hoogte wil houden van de aankomende modellen van AA. :thump_up:

Afbeelding

jam :drool:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

lambo schreef: Jammer dat de reacties van de mods gelijk negatief overkomen :eh:, dacht dat het zelf ook liefhebbers waren van de hobby maar blijken alleen maar politieagent te willen spelen :cry:
Misschien kan een van hun zich opwerpen om het AA nieuws voortaan te verzorgen, kunnen ze het helemaal in het perfecte format verwerken.
Oh ja, als jullie iets van een ander forum overnemen dan wel even de bron vermelden :wink:
Het was gezellig....., blijf alleen nog actief in het prive-collecties topic, dat is namelijk nog het enige topic met toegevoegde waarde, het nieuws lees / plaats ik wel elders.
Ik zou eens een paar jaar terug in de tijd kijken en zien wie het toen deed :thump_up: Meer wil ik er ook niet over kwijt want dat heeft RSH op een normale manier gezegd :thump_up:

Toch ook jammer dat de MODS altijd als negatief worden gezien. Het interview topic, de fotowedstrijden, het beoordelings-topic... Het zijn inderdaad geen liefhebbers :thump_up: Alleen maar heren die politieagentje willen spelen inderdaad en die daarnaast 20 euri voor een paraplu geven op de veiling tbv het forum al tig jaar vriend van het forum zijn. Nee deze mensen kun je inderdaad echt geen liefhebbers noemen. Het zijn een stelletje H***tler die hier alles voor het zeggen willen hebben :thump_up:
lambo

Bericht door lambo »

Ricardo schreef: die daarnaast 20 euri voor een paraplu geven op de veiling
Oh sorry, dit wist ik niet, zeker in deze tijd van droogte is dit een mooi gebaar :thump_up: :lol:
Ricardo schreef: Ik zou eens een paar jaar terug in de tijd kijken en zien wie het toen deed
Heb ik gedaan vanaf 2007, ik was het zelf :doh: , het tijdperk van de houten modelauto's heb ik nog niet bekeken :lol:
Laatst gewijzigd door lambo op ma 13 jun 2011 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

lambo schreef:
Ricardo schreef: die daarnaast 20 euri voor een paraplu geven op de veiling
Oh sorry, dit wist ik niet, zeker in deze tijd van droogte is dit een mooi gebaar :thump_up:
:lol: :thump_up:

Afijn; ik stel voor om voorlopig door te gaan op de oude voet met een gescheiden topic.
Lambo, wellicht is het een idee om jouw idee/bevinding te sturen middels een PB richting een van de bestuursleden?
Wellicht kan er nog eens gedacht en geëvalueerd worden, wat sowieso zo af en toe moet gebeuren. Al is het alleen maar voor meneer de Voorzitter om eens onder de mensen te komen.
lambo

Bericht door lambo »

rsh_scuderia schreef:
Afijn; ik stel voor om voorlopig door te gaan op de oude voet met een gescheiden topic.
Lambo, wellicht is het een idee om jouw idee/bevinding te sturen middels een PB richting een van de bestuursleden?
Wellicht kan er nog eens gedacht en geëvalueerd worden, wat sowieso zo af en toe moet gebeuren. Al is het alleen maar voor meneer de Voorzitter om eens onder de mensen te komen.
Mee eens, einde discussie. AA-topics zijn weer bijgewerkt.....
( misschien een idee om om de discussietopic een link te plaatsen naar andere forums waar het wel op de andere manier werkt, scheelt de mods wat correctiewerk :cool: )

Fijne avond
Afbeelding
Plaats reactie