De moderators staan het niet langer toe dat er om mijn modelauto's heen ook de Franse sfeer wordt 'gecreëerd', die niet altijd persé over het model gaat.
En dat was nou juist mijn bedoeling. Ik had al eerder gevraagd of ik mijn topic in 'Overige' mocht, maar dat bleek niet mogelijk/wenselijk.
Er is nu een aantal pagina's verwijderd en verplaatst naar Straatauto's topic.
De precieze motivatie:
De informatie en slowchat in jouw topic is praktisch gelijk aan het onderwerp zoals die ook bestaat in het forum ' Overige '.
Hoewel ik jouw idee zeker kan waarderen om een gevoel rond de modellen te creëren gaan de zaken daardoor wel off topic en hebben met jouw modellen alleen het land van herkomst als raakvlak in sommige gevallen.
Ik heb 3 pagina's verplaatst die met het betreffende model an sich wat gepost was niets van doen had en ook off topic ging.
Het is daardoor dan ook dat een privetopic nog steeds het beste gebruikt kan worden voor een privecollectie.
Alle aspecten die samenvallen met de liefhebberij op het gebied van straatauto's, waaronder foto's, herinneringen en meningen kunnen het beste gedeeld worden in een topic die daar in beginsel ook voor is bestemd.
Ik moet de moderators respecteren, maar vind het wel een beetje jammer.
Bedankt voor alle bijdragen en natuurlijk welkom op mijn website.
Ik zal nog wel te vinden zijn op het Straatauto topic en misschien mag ik daar een beetje Franse sfeer brengen Straatauto?
groet,
Tripoux

source: http://imcdb.org/