Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Droes schreef:Wat een collectie Mijn 'Renault oog' ziet ook de Clio V6 en 5 Maxi turbo staan Maar wat staat er daar nou op de laatste foto rechts onderaan? is dat geen Renault 5 Alpine??
Droes
en mijn Renault oog ziet een Renault Schlesser staan in de slaapkmaer vitrine bovendste plank eerste links , hmmm en zo te zien ook een R8 rally ! Of is het een R4 ??
en mijn Renault oog ziet een Renault Schlesser staan in de slaapkmaer vitrine bovendste plank eerste links , hmmm en zo te zien ook een R8 rally ! Of is het een R4 ??
Ik heb de volgende Renault modellen:
- Alpine A110
- AlpineA310
- Floride
- 5 Turbo
- Clio V6
- Schlesser
Na een heftige start in het begin van de maand was er in de rest geen modellen nieuws te melden. Vandaag kreeg ik echter een Ebay-aanwinst binnen. Tis weer een lekker oud karretje, maar dan wel van een hele gave auto