Is er al iets bekend over wanneer de LP640 van AA uitkomt?lambo schreef:Wordt weer een duur jaar voor lambo fans: LP550-2, LP640, LP670 ( en ik hoop nog op een Reventon Roadster )
AUTOart 1:18 straat discussie topic
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Vooralsnog gepland voor Q4-2011Autofan schreef:Is er al iets bekend over wanneer de LP640 van AA uitkomt?lambo schreef:Wordt weer een duur jaar voor lambo fans: LP550-2, LP640, LP670 ( en ik hoop nog op een Reventon Roadster )

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Voor het eerst dat het mij opvalt, maar worden de interieuren eindelijk beter van de AA. Ik zie namelijk geen glimmend kunststof meer in dashboard in de LAMBORGHINI MURCIELAGO LP670-4 SV.
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Dat is wel top! eindelijke brengen ze dan wat nieuws met alle Lambo's die je tegenwoordig voorbij ziet komen
Hoe dan ook vind ik het wel echt gaaf, want die SV is wel errug gaaf
Ik kijk trouwens ook uit naar de Kevers van Autoart, ben benieuwd wat het allemaal wordt. Een mooie bril Käfer zou best leuk zijn in de verzameling, om naast de moderne jongens te zetten. Autoart ook graag de nieuwe maken

Hoe dan ook vind ik het wel echt gaaf, want die SV is wel errug gaaf

Ik kijk trouwens ook uit naar de Kevers van Autoart, ben benieuwd wat het allemaal wordt. Een mooie bril Käfer zou best leuk zijn in de verzameling, om naast de moderne jongens te zetten. Autoart ook graag de nieuwe maken

einde dit jaar en begin volgend jaar een duur maandje, met al die prachtige Bugattimodellen, jammer dat ze zo laat gereleased worden, die Blue Centenaire was veel eerder dan de andere modellen.
k kan niet wachten op de foto's van de V12 Vantage, Rapide en LP570-4
er zou toch ook een 997 turbo komen van AA, die heb k niet op de lijst zien staan in het Autoart topic, kan iemand mij daar duidelijkheid over geven?
k kan niet wachten op de foto's van de V12 Vantage, Rapide en LP570-4

er zou toch ook een 997 turbo komen van AA, die heb k niet op de lijst zien staan in het Autoart topic, kan iemand mij daar duidelijkheid over geven?
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
Deze is vorig jaar gecanceld door AAbugatti schreef:

Zijn er al foto,s van de rode LP670-4 SV?
Nee, die zijn er nog niet, alleen de oranje ( met nog de kleine SV ), mat zwarte en china edition ( met nog gelige strepen ), er is wel photoshop met dank aan impression:scoobygc8 schreef:Zijn er al foto,s van de rode LP670-4 SV?

Denk dat de uiteindelijke versie wat feller rood met een roze gloed zal zijn. Zo ziet de 1:1 versie er uit:

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Ik hoop dat ze de achtervleugel bij de SV er niet los bij leveren, voor de rest ziet 't model er erg mooi uit. Mooi ook dat de witte met een grote "SV" geleverd worden
.

Thanx guys.
Blijft toch mooi die rode.
Ik had de rode MR versie met mat zwart dak, maar heb ik toen verkocht samen met een witte APM ferrari 599XX om velgen voor mn 1:1 auto te kopen.
Achteraf veel spijt van.
Ik had de rode MR versie met mat zwart dak, maar heb ik toen verkocht samen met een witte APM ferrari 599XX om velgen voor mn 1:1 auto te kopen.
Achteraf veel spijt van.
kan ik begrijpen dat je daar spijt van hebt...scoobygc8 schreef:Thanx guys.
Achteraf veel spijt van.
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
maar die velgen staan hem goed hoorscoobygc8 schreef:Thanx guys.
Achteraf veel spijt van.

OT; veel Lambo's , maar ok superveel Corvette's aankomend , dank AA
Dank je, ben ook wel heel blij met de velgen.
Maar ik dacht, ik koop de auto,s later wel terug, maar de prijzen zijn heel erg omhoog geschoten.
Maar ik dacht, ik koop de auto,s later wel terug, maar de prijzen zijn heel erg omhoog geschoten.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
AA is inderdaad goed bezig! Ik las op een buitenlandsch forum dat AA van plan zou zijn om van elk jaar Corvette een model te gaan maken!v8-vette schreef:
OT; veel Lambo's , maar ok superveel Corvette's aankomend , dank AA

De '54 is nou niet het meest spannende model (eigenlijk gewoon een '53) maar de kleur maakt het wel een hebbedingetje voor me!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!