novitec grande punto schreef:Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat MR van ieder model zoveel verschillende kleuren uitbrengt. Voor de r-sv bijvoorbeeld: groen, wit, oranje, rood, matzwart, blauw. En er zullen er waarschijnlijk nog meer volgen.
Daar ben ik het helemaal mee eens, zoals met hun Reventon modellen ... hebben ze in verschillende kleuren gemaakt terwijl hij maar in één kleur bestaat (er is discussie over een zwarte, maar ik heb daar nog steeds geen officieel bericht van dat ie wel degelijk bestaat)
Nu met de LP670-4 SV hetzelfde, die hebben ze in een enorm aantal kleuren ... en toch zouden er maar 670 gemaakt zijn, vind ik raar hoor ... maar heb er toch eentje in het (glanzend) wit en dan de China edition ... dat kan wel vind ik, de China edition is een speciale reeks, maar je kan hem nu ook vinden in het rood, donker rood, brandweerwagen rood ... dat vind ik ook overdreven.
Nu heb ik gekozen voor deze originele Reiter Engineering R-SV en een mat zwarte versie omdat er van deze laatste maar 20 zouden gemaakt worden en ik nog geen mat zwarte Murcielago heb ... is een beetje een investering dus.
Trouwens vorige week de 1/18 MR Sesto Elemento besteld ... komt later dit jaar uit