Formule 1 2009
Re: Formule 1 2009
Toch fijn dat je de lat niet te hoog legt voor zijn eerste race in een ferrariNick schreef:Ik denk wel dat hij het beter zal doen dan Badoer

plaats 15 moet lukken....zou Censuur zijn als ie nu twee Force indiaaaas om zijn oren krijgt

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Kijk nou toch.......big smile!! En terecht

Het zou zo maar eens kunnen dat door deze omstandigheid het allereerste HotWheels F1 model in de vitrine gaat verschijnen
Val ik me daarmee van m'n geloof af zeg, maarja.......voor Fisico heb ik dat wel over. 1tje dan, voor deze ene keer 

Het zou zo maar eens kunnen dat door deze omstandigheid het allereerste HotWheels F1 model in de vitrine gaat verschijnen

Laatst gewijzigd door TestaRossa op vr 04 sep 2009 08:50, 2 keer totaal gewijzigd.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- Jolly Club
Als een mogelijk afscheid van F1 aan het eind van dit jaar al langer op zijn agenda stond, en wetende dat 'ie al heel zijn carriere droomt van (en solliciteert naar) een plekje bij Ferrarrii, denk ik dat deze oude meneer de komende weken de blauwe pilletjes niet uit het nachtkastje hoeft te zoeken !
Mission accomplished, hij zal een warm onthaal krijgen in Monza schat ik.

Mission accomplished, hij zal een warm onthaal krijgen in Monza schat ik.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Reken er maar op 3;TestaRossa schreef:Kijk nou toch.......big smile!! En terecht![]()
http://img137.imageshack.us/img137/1461/fisiferr20092.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/7443/fisiferr2009.jpg
Het zou zo maar eens kunnen dat door deze omstandigheid het allereerste HotWheels F1 model in de vitrine gaat verschijnenVal ik me daarmee van m'n geloof af zeg, maarja.......voor Fisico heb ik dat wel over. 1tje dan, voor deze ene keer
Fisico' s first drive
Fisico' s first points
Fisico' s first podium
En als ie doortrapt; First win. Kaching!
- TestaRossa
- Contacteer:
(Bron; f1fanatic.co.uk)
Kennelijk is de verklaring van Piquet Jr. omtrent het gebeuren in Singapore 2008 gelekt op het internet en hier te lezen.......
Lees het rustig door, erg interessant toch wel moet ik zeggen.......maarja, we gaan de hearing van de FIA met Renault afwachten. Het is allemaal nog eens over de boordradio gegaan, dus er moet enig bewijs zijn ergens. Mocht dit hele verhaal kloppen, dan zit Renault toch echt in de shit en moet het de "eer" aan zichzelf houden en pleitos gaan. Het zal dan ook consequenties moeten hebben voor alle betrokkenen, OOK Piquet Jr. Het lijkt er dan op dat er een plekje vrij komt voor een nieuw team. Mocht Nelsinho dit verhaal verzonnen hebben uit wraak of iets, dan vind ik ook wel weer dat hij een compleet raceverbod moet krijgen en een dikke boete. Het wordt spannend

Kennelijk is de verklaring van Piquet Jr. omtrent het gebeuren in Singapore 2008 gelekt op het internet en hier te lezen.......
Lees het rustig door, erg interessant toch wel moet ik zeggen.......maarja, we gaan de hearing van de FIA met Renault afwachten. Het is allemaal nog eens over de boordradio gegaan, dus er moet enig bewijs zijn ergens. Mocht dit hele verhaal kloppen, dan zit Renault toch echt in de shit en moet het de "eer" aan zichzelf houden en pleitos gaan. Het zal dan ook consequenties moeten hebben voor alle betrokkenen, OOK Piquet Jr. Het lijkt er dan op dat er een plekje vrij komt voor een nieuw team. Mocht Nelsinho dit verhaal verzonnen hebben uit wraak of iets, dan vind ik ook wel weer dat hij een compleet raceverbod moet krijgen en een dikke boete. Het wordt spannend

Laatst gewijzigd door TestaRossa op vr 11 sep 2009 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
-
- Moderator
Goed verhaal en Flavio uit zijn Benneton tijd kennende met valsspelerij en trucjes geheel plausibel.
- TestaRossa
- Contacteer:
The saga continues; (bron; f1.gpupdate.net)
Renault klaagt vader en zoon Piquet aan.
Renault is een rechtszaak begonnen tegen voormalig Renault-rijder Nelson Piquet jr. en zijn vader Nelson Piquet sr. Zo laat het team in een verklaring weten. Renault beschuldigt vader en zoon van smaad en poging tot afpersing.
In de verklaring laat Renault weten dat zij in Frankrijk een rechtszaak tegen het tweetal is begonnen. Volgens Renault hebben vader en zoon getracht om het team af te persen, in een poging Piquet jr. tot het einde van het seizoen in de auto te houden. Enkele dagen na het ontslag van Piquet jr. werd bekend dat de internationale autosportbond FIA een onderzoek was gestart naar een incident in de Grand Prix van Singapore in 2008. Piquet jr. zou in die race in opdracht van het team zijn gecrasht, om zo een neutralisatie te veroorzaken die zijn teamgenoot Fernando Alonso in staat zou stellen om aan de leiding te komen en de race te winnen. Deze week werd duidelijk dat een verklaring van Piquet jr. de aanleiding was voor het FIA-onderzoek.
Op 21 september moet Renault bij de World Motor Sport Council in Parijs komen om zich te verantwoorden voor de crash tijdens de race in Singapore.
Renault klaagt vader en zoon Piquet aan.
Renault is een rechtszaak begonnen tegen voormalig Renault-rijder Nelson Piquet jr. en zijn vader Nelson Piquet sr. Zo laat het team in een verklaring weten. Renault beschuldigt vader en zoon van smaad en poging tot afpersing.
In de verklaring laat Renault weten dat zij in Frankrijk een rechtszaak tegen het tweetal is begonnen. Volgens Renault hebben vader en zoon getracht om het team af te persen, in een poging Piquet jr. tot het einde van het seizoen in de auto te houden. Enkele dagen na het ontslag van Piquet jr. werd bekend dat de internationale autosportbond FIA een onderzoek was gestart naar een incident in de Grand Prix van Singapore in 2008. Piquet jr. zou in die race in opdracht van het team zijn gecrasht, om zo een neutralisatie te veroorzaken die zijn teamgenoot Fernando Alonso in staat zou stellen om aan de leiding te komen en de race te winnen. Deze week werd duidelijk dat een verklaring van Piquet jr. de aanleiding was voor het FIA-onderzoek.
Op 21 september moet Renault bij de World Motor Sport Council in Parijs komen om zich te verantwoorden voor de crash tijdens de race in Singapore.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
zo heb je een coureur en zo heb je een strippenkaart voor de rechtzaal. Ze moeten wel deze tegen zet doen, dat is ingefluisterd doorhun advocaat. Als ze na de aanklacht van Piquet niet terug slaan bekennen ze schuld.
- Jolly Club
Als dit hele verhaal waar blijkt te zijn, en daar begint het op te lijken, spijt het me enorm dat die derderangscoureur zichzelf geen blijvend letsel heeft toegebracht in de bewuste 'crash' !Mosley has confirmed that Piquet himself has been promised immunity from being punished over the matter, as part of the deal for him providing evidence.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- F40F50ENZO

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Dus eigenlijk is er tussen '99 en '08 niemand eerlijk en op eigen kracht kampioen geworden... 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Best dicht bij de waarheidSmokey schreef: Toch fijn dat je de lat niet te hoog legt voor zijn eerste race in een ferrari![]()
![]()
plaats 15 moet lukken....zou Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! zijn als ie nu twee Force indiaaaas om zijn oren krijgt![]()

GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Grappige opmerking over de Singapore GP van CLK-GTR in het 2008 topic...CLK-GTR schreef:Leuke race, zaten zeker spectaculaire stukken in. Raikkonen bewijst eens te meer dat 2008 niet zijn jaar is, en Ferrari bewijst eens te meer dat het soms een grote chaos is. Credits zijn voor Alonso die ondanks het nodige geluk een puike wedstrijd reed. Misschien moest Piquet zich wel opofferen door de muur in te rijden, omdat Alonso net daarvoor gestopt was en zo een Safetycar situatie te veroorzaken waar Fernando van kon profiteren. Teamorders, anyone?![]()
Mclaren fans zien toch vaak beter in hoe de vork in de spreekwoordelijke steel steekt.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016

- 1:18 24/7
Stond Heikki onder druk van iemand dat zn tweede rijder in de laatste ronde een SC moest veroorzaken? Of was dat gewoon een staaltje DRIVING GODDELIJKHEID die wij stervelingen nimmer zullen begrijpen?
Verder wel een saaie strategie race, goed gedaan wel weer van Brawn en ook Forza India!
Verder wel een saaie strategie race, goed gedaan wel weer van Brawn en ook Forza India!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!