jerico schreef:FIA straft BMW en Williams en niet de coureurs. Dus deze teams krijgen dan dezelfde behandeling als Mclaren. En Raikkonen blijft dan gewoon wereldkampioen.
helemaal mee eens. Anders zou het inderdaad niet relevant zijn. En ik vind het diep triest dat McLaren protest aantekend. Ze weten dat ze zelf ook door het oog van de naald zijn gekropen door alleen uit het fabrieksklassement gegooid te zijn. Beetje raar dat bmw en williams dan een zwaardere straf krijgen dan Mclaren. Ze hoeven uiteindelijk alleen maar met het onderzoek mee te werken. Dan worden ze aleen gestraft voor het fabrieksklassement gestraft.
Al boven al is het gewoon een laatste "trieste" poging van McLaren. Het rookie heeft gewoon een fout gemaakt onder de spanning, wat trouwens helemaal terecht is, het is zijn debuut jaar

die komt er wel

. Zolang alonso geen kampioen word is het best. De arrogante kwal.
greetz,
jerico
Het foutje van Hamilton was nog goed te rijden, de versnellingsbak
safemode
inneutraal
stand niet, dat heeft hem gewoon de das omgedaan.
Maar dit bedoel ik dus met wie A zegt moet ook B zeggen, Ferrari was het niet eens dat McLaren schuldig bevonden was maar geen straf kreeg en tekende beroep aan, nu doet McLaren het bij een ander en dan mag het niet

Ik zou ook niet willen dat het via de hamer van de rechtbank beslist wordt maar ik begrijp wel de reactie van McLaren, en na alles wat er dit jaar gebeurd is kan dit er ook nog wel bij.
Legodoos schreef:Doe mij nog zo'n seizoen!
Serieus?