De mooiste Ferrari van de laatste 6 jaar ook gewoon in GTR3
ik heb vice city en liberty city voor op de PS2MartinBond schreef:Ligt eraan welke
Heb GTa IV en de DLC's voor de X360, en Vice City-San Andreas op de PC
Zeker. Camorra komt er binnenkort weer aan, heb ik het ideePowersprint schreef:GTR3 wordt zo te zien (en te horen) weer een toppertje
Camorra is nog altijd actief in de WTCCrsh_scuderia schreef:Zeker. Camorra komt er binnenkort weer aan, heb ik het ideePowersprint schreef:GTR3 wordt zo te zien (en te horen) weer een toppertje
ik Heb zelf ook een PSP een heb maar 1 maal geprobeerd om er een film op te zetten.Jolly Club schreef:Heb onlangs in een vrolijke bui een PSP aangeschaft, ben nu een beetje aan het uitvogelen wat het ding allemaal wel en niet kan.
Zonder problemen muziek en foto's kunnen heen en weer jassen via de USB kabel, echter met de videobestandjes wil het niet bepaald vlotten. Ondanks het format MP4 (volgens de manual het correcte bestandstype) krijg ik geen filmpje aan de praat. Van Sony's Online Manual op eu.playstation.com word ik ook niet veel wijzer...
Iemand ervaring met een bruikbare downloadable converter om mijn downloads (meestal avi) geschikt, en dus zichtbaar, te maken voor de PSP??
ik heb hier gta III, liberty city, vice city, san andreas en gta iv met uitbreidingspakket.goededag schreef:Ben ik hier de enige die GTA speel???