Even stil geweest, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten
Hier wat Dutch Drivers. Op zich geen modellen die niet eerder op het forum te zien zijn geweest maar toch zeer welkome aanvullingen in mijn verzamelingetje
De Jaguar V8 Star waarmee Donny Crevels de 24 uur van de Nürburgring reed (SCHUCO)
Dodge Viper - Daytona 2000 (MINICHAMPS). Hugenholz is ingeschreven als één van de rijders - zijn naam staat ook op de auto. Maar voor zover ik kan nagaan is hij in de race niet gestart ... (beetje Dutch Driver dus):
Nog een Dodge Viper - Zwaans Racing uit 2004 dit maal (ALTAYA). Dit is een andere uitvoering dan het model dat Matt van de week liet zien

Zijn auto had een NL vlag bij het startnummer en een driver line-up van Valencia. De mijne is van Monza 2004 met vdZwaan / Goossen / Bouchut als rijders.
En de Cup Porsche van Patrick Huisman uit 2003 (MINICHAMPS). Hier heb ik even mijn best voor moeten doen, maar dat was het zeker waard.
Meteen maar even een groepsfotootje geschoten van de geel-zwarte brigade:
De Vipers en Porsche staan inmiddels op de website. De Jaguar (en de Astra V8 die daar op de achtergrond zichtbaar is) volgen spoedig.
Next update: exoten