Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze week binnengekregen vanuit Italia;
Mijn tweede Ferrari 550 Barchetta Pininfarina uit 2000. http://www.freewebs.com/vivado-ferrari- ... llista.htm
Tevens kreeg ik gisteren vanuit de U.S.A een mooi Ferrari boek;The Complete Ferrari. Weer leuke aanvullingen in de Collectie
Ferrari10flrb schreef:Dat zijn de betere prijzen. Alleen de verzendkosten verpesten het vaak weer
En dat geel breekt het rood mooi. Ben ook altijd "blij" als ik weer eens een andere kleur aan het rood kan toevoegen.
Daarom spaar ik meer dan alleen Ferrari. Want een Ferrari die niet rood is is voor mij geen Ferrari.
Toch worden ze er niet minder mooi om. Mooie aanwinst, maar ik had denk ik de rode verf erbij gehaald. Ben wat dat betreft erg 'klassiek', meer dan met mijn muzieksmaak.