Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Grappig genoeg kreeg ik vandaag ook een Jan Lammers model; een Jaguar uit 1989. Maar helaas voor jou in 1:64. Het merk is Kyosho. Helaas geen dubbele en ik zie het niet snel gebeuren dat ik een 2e krijg. Maar wellicht iets voor jou om naar uit te kijken?? Houten is dichtbij
Weer een kleine aanwinst in de vitrine, jan heeft er zelf wel niet in gereden, alleen even achter het stuur
gezeten, maar was wel leuk om na te bouwen.
De 2009 Greenchoice Forze kart
Formula Zero Team Delft ergens in Augustus,
Op het sportterrein van de TU Delft geeft Lammers het startschot van een nieuw seizoen "nul emissie racen".
Groet paul
klik voor vergroting
Dit was de kart die ik op de veiling had gekocht..... en wat er van geworden is.
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
we gaan nu snel naar de 300 wagens ,ik ga Jan Lammers schrijven dat hij geen winkelkar meer mag aan raken want anders komt die ook nog in de verzameling terecht
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)