Is dat niks voor jou Vic??
Collezione Vivado Ferrari - updates.
- skyline_fanatic
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
moet eerlijk toegeven ben wat jaloers,maar zo een boek voor mij zou wel erg dik worden en ik zou niet weten hoe ik zo iets moet maken ,mijn bewondering voor vivado stijgt met de minuutskyline_fanatic schreef:Me 2 , echt geweldig.
Is dat niks voor jou Vic??![]()
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vivado houdt ons wel op t puntje van de stoel.... ik ben heeeeel erg nieuwsgierig.
Ben de laatste tijd (voorbereidingen op mn huwelijk) bij allerlei beurzen geweest.
Fotograven kunnen digitale fotoboeken maken........
Volgens mij kun je (met enige moeite) zelf ook zo'n boek samenstellen en laten afdrukken.
Maar of Vivado dat heeft gedaan?
Ben de laatste tijd (voorbereidingen op mn huwelijk) bij allerlei beurzen geweest.
Fotograven kunnen digitale fotoboeken maken........
Volgens mij kun je (met enige moeite) zelf ook zo'n boek samenstellen en laten afdrukken.
Maar of Vivado dat heeft gedaan?
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Voor mensen met hetzelfde idee: Op diverse sites kan je foto's digitaal aanleveren en dan krijg je een fotoboek thuis gestuurd.
Wordt normaal voor vakantiefoto's e.d. gebruikt, maar kan natuurlijk ook hiervoor gebruikt worden.
Bedankt, je hebt een groot aantal forumleden (waaronder mij) op een idee gebracht.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Heren! dank u voor de reacties!Frans schreef:Mooi idee zo een boek, maar zoals reeds gezegd, het zal nooit af zijn! Mooie verzameling
En inderdaad.....het boek is al weer gedateerd!
Het boek bevat zo'n 26 pagina's en heeft een kartonnen kaft. Alle bladzijden hebben een zwarte achtegrond, om geheel in de zwarte "vivado" stijl te blijven (Zie vitrinekasten). Na bestellen kan altijd natuurlijk!