Nope dan is mercedes het probleemCurbstone Models schreef:[..]
gelukkig heeft Alonso volgend jaar geen last meer van problemen tijdens de pitstop.. dan rijdt hij bij McLaren

Vraag me toch ernstig af wat Toyota nog in de F1 te zoeken heeft
 Vraag me toch ernstig af wat Toyota nog in de F1 te zoeken heeft  

Volgend jaar hebben wij de 'God of overtaking' en Kubica ?...hahaha die hoeven wij héél niet ...
 Volgend jaar hebben wij de 'God of overtaking' en Kubica ?...hahaha die hoeven wij héél niet ... Als hij rustiger had gereden en op het droog was gebleven, had MS er daar nooit langs geglipt (waarschijnlijk 2 bochten later wel ...
  Als hij rustiger had gereden en op het droog was gebleven, had MS er daar nooit langs geglipt (waarschijnlijk 2 bochten later wel ...   )
 )
 @lemansmodels
 @lemansmodels  ).
). .
. .
. 

ik kan niet anders zeggen dat michael schumacher vandaag heeft laten zien dat hij bij de beste van de wereld hoort ,renault heeft het weer eens laten afweten en de arme kimi ik denk dat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij zal zijn om van die vervloekte mercedes af te zijn de arme gast, ik had allang een hamer op norbert haug zijn kop geslagen
 ik kan niet anders zeggen dat michael schumacher vandaag heeft laten zien dat hij bij de beste van de wereld hoort ,renault heeft het weer eens laten afweten en de arme kimi ik denk dat die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij zal zijn om van die vervloekte mercedes af te zijn de arme gast, ik had allang een hamer op norbert haug zijn kop geslagen  
Denk dat je de beelden toch nog is moet bekijken....... Massa miste de bocht totaal doordat zijn wagen onder remmen aan het glijden ging. Dus was het niet Coulthard zijn schuld. Als je dan ook naar Massa's commentaar had geluisterd dan had je het ook nog is uit zijn mond gehoord: Zijn F1 ging glijden en niet Couthard heeft me er afgeramdYurinator schreef: Vond wel dat Coulthard echt aan stoppen moet beginnen denken. Ramt hij daar lekker Massa uit de race, snap ik toch niet. Maar ja, gisteren was hij tijdens de qual ook al aan het huilen omdat het te gevaarlijk was op het rechte stuk "als het morgen zo hard regent wil ik achter de safety car starten"...boehoe..

Er af gereden worden en gewoon vrolijk terug rijden. Binnen 3 rondjes al weer langs Massa. En als een van de weinige DC niet als obstakel hoeven beschouwen. Jammer van de gok met de banden, denk dat ze gezien de bevindingen van de Japanse vriend beter hadden moeten weten. Maar ja dat blijft een gok. Was het gelukt wie weet waar hij dan had gestaan.
 Er af gereden worden en gewoon vrolijk terug rijden. Binnen 3 rondjes al weer langs Massa. En als een van de weinige DC niet als obstakel hoeven beschouwen. Jammer van de gok met de banden, denk dat ze gezien de bevindingen van de Japanse vriend beter hadden moeten weten. Maar ja dat blijft een gok. Was het gelukt wie weet waar hij dan had gestaan.  Ik zou nu ingeven Jolly, straks wordt het alleen maar pijnlijker.
 Ik zou nu ingeven Jolly, straks wordt het alleen maar pijnlijker.  

Oei, als ik op die Bolle begin te lijken dan neem ik mijn woorden terug. Heb net nog maar het commentaar van Massa gehoord, maar vond die beelden toch niet echt duidelijk (tenzij jij een helicam gezien heb, vanuit het vooraanzicht leek het op een mooie uitremactie).jonnoT schreef:[..]
Denk dat je de beelden toch nog is moet bekijken....... Massa miste de bocht totaal doordat zijn wagen onder remmen aan het glijden ging. Dus was het niet Coulthard zijn schuld. Als je dan ook naar Massa's commentaar had geluisterd dan had je het ook nog is uit zijn mond gehoord: Zijn F1 ging glijden en niet Couthard heeft me er afgeramd
Je commentaar lijkt op die van die Bolle die ik hoop volgend jaar niet te hoeven horen
 (alhoewel ik zijn cape-podium wel kon apreciëren
 (alhoewel ik zijn cape-podium wel kon apreciëren  ).
 ).

ja jaik kan niet anders zeggen dat michael schumacher vandaag heeft laten zien dat hij bij de beste van de wereld hoort