Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die Toyota heb ik al een paar keer in de winkel naar staan kijken. Mooie wagen... alleen kan ik niet ook nog aan Toyota beginnen... Ik kijk wel gewoon af en toe naar jouw foto's.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Dank allen voor de leuke reacties! Wat zal ik zeggen ik doe m'n best en ik geniet ervan! Dit geld zowel voor het verzamelen van leuke modellen als het maken van (steeds iets betere) foto's.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
1:18 24/7, zeer mooie wagens heb je weer via ebay kunnen bemachtigen!! Heb een keer andere versies in mijn handen gehad en ze zien er geweldig machtig uit Die playstation versie is echt om te Hopelijk heb je ze snel thuis!!
Op die Playstation Viper zit ik ook te azen, maar die rode ziet er misschien nog wel beter uit begin net achter het wonder genaamd E-bay te komen. Mooie wagens 1:18!!
kwiebje schreef:Heel erg mooie model, dan vorm jij samen met st. paul het JGTC skyline team. Ben benieuwd naar de foto's die je van dit model gaat maken
Hehe ik ook Kan wederom niet wachten tot hij er is!!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.