Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben niet echt een BMW spaarder (zie ook mijn collectie topic). Heb overigens nog nooit van een grijze Gtr gehoord, de blauwe had ik wel eens gezien net als de gele. Zal prijzige boel worden, denk dat je hooguit voor de blauwe moet gaan. Die is wel erg vet en echt beamer kleurtje natuurlijk
(Ricko is niet echt beter, maar eerder op een aantal punten grover en dat terwijl de Revell al heel wat ouder is. Waardeer ze echter beide, maar m'n Revell het meest!)
Tom_Aston-Martin schreef:wat een vette verzameling van al die E36 M3's!! Wat is iegenlijk het verschil tussen deze en de non-dealer?
de non-dealer heeft gewone grijze velgen en geen batterij binnen,kuipjes zijn ook anders en de decals zijn slechter+ gewone doos
de dealer heeft chromé velgen, kuipjes met gordel en de batterij en de decals zijn mooi afgewerkt
en dit was mijn eerst model auto die ik heb gekregen toen ik nog een klein mannetje was
een bburago gold collection 1987 ferrari f40
deze blijft in zijn originele doos.
wordt verwacht: mclearen dealers versie (ut models)
bmw e30 m3 watson's ( autoart)
bmw e30 m3 rodpunkt (1/43 minichamps)
bedankt voor de snelle reactie! Ik als DBR9 verzamelaar ben het met je eens dat dat genoeg verschillen zijn om nog een auto aan te schaffen Ook die maychboxen zien er leuk uit! En de F40... ja, dat is gewoon een supercar de la crème
Tom_Aston-Martin schreef:bedankt voor de snelle reactie! Ik als DBR9 verzamelaar ben het met je eens dat dat genoeg verschillen zijn om nog een auto aan te schaffen Ook die maychboxen zien er leuk uit! En de F40... ja, dat is gewoon een supercar de la crème
mijn broer is ook een aston-freak.... zijn maat heeft een witte aston cabrio
de vorige bmw garage had een db7 staan, helaas in stukken en brokken
en ja dieje sint is geweets en heb van mijn lief vrouwke een bouwpakket ferrari 250 gto van revell gekregen
maar blijft in de doos, ik heb het geduld niet en wil het niet verprutsen