grote update !!!!!!!!!!
vanaf nu begint het echt

hout gehaald en gekozen voor lekker dun mdf , stevig genoeg voor de basis en ook zeer goed bewerkbaar......!
aan de foto's is zichtbaar dat zoals ik al zei het echt een heel grote garage word (let wel de auto's zijn schaal 1/18 ..
dus ruimte zat voor leuke details en ook geeft dit ruimte om lekekr bezig te blijven eraan i.p.v er snel mee klaar te zijn
als hij te groot blijkt kan ik altijd rechts nog een gedeelte iets anders maken ...bijv. een moderne garage of iets anders leuks (wasstraat oid ????)
links dat word buiten dus een straat , met 2 parkeerplaatsen en een voorgevel vd garage compleet met open ouderwetse deuren..
dan komt het garage gedeelte wat verder nog ingedeelt moet worden
voor de foto heb ik alles even in de hoek gezet ....
dus vanaf nu is het echt officieel een diorama in aanbouw..
ik heb ervoor gelozen hem een vaste plek te geven in mijn schuur hier heb ik alles bij de hand en staat het uit de weg
enigste nadeel is stof , maar dat ga ik denk ik oplossen met een plexi voorkant en plexi plafond
ik hd er een dicht plafond op maar hij staat te laag en dan zie je niets meer
ook zie je een gedeelte van een tegelstrip waarvan ik de stalen dakspanten ga maken
ruimte om later alle stroomdraden voor verlichting langs te voeren >
basis met links een stukje buiten en rechts de garage >
de voordeuren , welke ik ps heb uitgezaagd toen de plank er al stond en ik spontaan dit idee kreeg >
entree >
overzicht>
tijdelijke verlichting
shit ze zijn al gesloten !!!!!!
eindelijk open>
de bedrijfswagen>