In mijn verzameling komen met name modellen voor die een zwart of antraciet exterieur hebben, maar er was altijd één uitzondering, namelijk de Lamborghini Gallardo.
Eerst vond ik dit niet zo erg, aangezien de Gallardo een schitterend model is en zeker in deze kleur, maar vergeleken met de overige auto's sprong deze er toch wel heel erg uit. Op een gegeven moment was ik bij mijn vaste winkel, Vos API uit Apeldoorn, om te vragen of ze misschien al iets meer wisten wanneer ze de Range Rover Sport en Lamborghini Reventon binnen zouden krijgen die ik al een tijd geleden bij hun had besteld. Helaas wisten ze hier geen antwoord op te geven, en toen bedacht ik me of ik misschien niet een model met hun zou kunnen ruilen.
Ik stelde dit zo aan hun voor en zonder twijfel gingen ze akkoord. Met anderhalve week hadden ze de nieuwe Lamborghini Gallardo LP560-4 binnen, zodat ik de oude versie bij hun kon inleveren.
Wat ik toch wel heel erg bijzonder en vriendelijk vond is dat ik niks voor de nieuwe Gallardo hoefde bij te betalen. Het oude model had ik gekocht voor €70, terwijl de LP560-4 een prijskaartje had van € 95,-. Dit is lijkt me toch wel een dikke

waard voor Vos API uit Apeldoorn.
Hieronder de foto's van m'n nieuwe Gallardo:
En nu maar weer wachten op de Range Rover en de Reventon...
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).