Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
heb nu een 57 S gezien 77,95 moet ie kosten hagelnieuw in ongeopende doos
Als je op zoek bent naar dat model is dat een goede prijs!! Ook omdat hij nauwelijks meer wordt aangeboden!!
hmm oké dan kun je hem MISSCHIEN binnekort hier verwachten aangezien ik erg arm ben en net 3 nieuwe modellen heb maar als ik het geld bij mekaar heb gaa ik hem denk ik halen heb trouwns wel een maybach met goude doos gezien maar in de kleur donkerblauw met zwart dit is dan geen dealer toch?
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
mercedes fan schreef:hmm oké dan kun je hem MISSCHIEN binnekort hier verwachten aangezien ik erg arm ben en net 3 nieuwe modellen heb maar als ik het geld bij mekaar heb gaa ik hem denk ik halen heb trouwns wel een maybach met goude doos gezien maar in de kleur donkerblauw met zwart dit is dan geen dealer toch?
Volgens mij kun je de dealer edition ook herkennen aan gordijntjes voor de achterruit.
mercedes fan schreef:hmm oké dan kun je hem MISSCHIEN binnekort hier verwachten aangezien ik erg arm ben en net 3 nieuwe modellen heb maar als ik het geld bij mekaar heb gaa ik hem denk ik halen heb trouwns wel een maybach met goude doos gezien maar in de kleur donkerblauw met zwart dit is dan geen dealer toch?
Volgens mij kun je de dealer edition ook herkennen aan gordijntjes voor de achterruit.
ok
weet iemand wat een gele UT porsche GT 2 mag kosten op t moment?
Volgens mij had Andre in het "Wat is mijn modelauto waard" hier al antwoord opgegeven.
Je hoeft die vragen niet allemaal via je topic te stellen. En ben je dan van plan om die auto te kopen?
Volgens mij had Andre in het "Wat is mijn modelauto waard" hier al antwoord opgegeven.
Je hoeft die vragen niet allemaal via je topic te stellen. En ben je dan van plan om die auto te kopen?
ja voor 47 incl verzending dus wil het alleen even zeker weten