Bastiaan.

Een verkoper in Hong Kong bevestigde vorige week dat hij ze besteld had in wit, geel en rood ... zouden rond de us $200 kosten, maar mijn gebruikelijke leverancier in de US zal ze wel aan $149 verkopen denk ik, zo'n gele wil ik wel eerlijk gezegd, de andere kleuren interesseren me momenteel niet.Espada schreef:even tussendoor, waar kan je zien wat er uit gaat komen van looksmart? op de site zelf kan ik het niet vinden![]()
![]()
Bastiaan.
Deze stonden alleen onder de originele Countach LP400, gebouwd van April 1974 - 1978 in 150 stuks, later zijn er hier wel verschillende van omgebouwd naar S look alikes (brede velgen, wielkast verbreders en de bekende achtervleugel)AutoWolf schreef:Die velgen! Zo vet! Die zijn niet lang gevoerd toch?
Geen probleem hoor, kijk even naar deze tutorial (die heb ik geschreven trouwensmercedes fan schreef:prachtig prachtig prachtig![]()
ga zo door, mag ik dan nog even vragen hoe je fotografeert? camera opstelling enz/
De foto's van deze schaalmodellen maak ik met mijn oude 350D, dat is maar een 8mp Canon hoormercedes fan schreef:dit gaat alles te bovenmaarja dat gaat mijn budget toch te boven