Smokey schreef:gaaf model.
kleine kanttekening: en maar boetes geven voor het rijden zonder gordel terwijl ze zelf recht op in de auto staan
Idd, maar de suggestie word gewekt met dit model dat deze 911 zich op de vluchtstrook bevind en stil staat, want achterop kun je als je goed kijkt het bordje met file er op waarnemen. de staande diender maant de aanstormende automobilisten tempo te matigen.
Eugène![]()
Greetz Richard
Nieuwe update Porsche 911 AVD 1op12
- eugene alferink
Re: Porsche verzameling
Toen dwongen de heren van de KLPD nog respect af...
Ik vond dit model destijds te duur maar baal er nu van dat ik 'm niet heb aangeschaft. Erg mooi.
Ik vond dit model destijds te duur maar baal er nu van dat ik 'm niet heb aangeschaft. Erg mooi.
- eugene alferink
Ben het wel met jou eens Tom, de prijs stond mij ook niet echt aan, echter ik vind het een bloedmooi model vooral met de figuren er bij in, vandaar nu ik dit model in mijn bezit heb, ik de prijs toch wel enig sinds gerechtvaardig vind. Alles klopt aan dit model wat betreft de details en de oplage`s zijn ook nog eens klein ,wat de prijs doet omhoog stuwen. In totaal heeft Armand 3 van deze Politie Porsche`s samen met neo ontwikkeld en ze zijn nog steeds te koop, dus mocht je er nog een willen, de mogelijkheid bestaat nog om er een aan te schaffen. Ik vind het model zo mooi, dat ik overweeg nog een tweede aan te schaffen. Dit keer die met de 2 figuren zittend in de 911 en met orginele telefoonvelgen.tom schreef:Toen dwongen de heren van de KLPD nog respect af...
Eugène
- Daytona69
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Leuk model uit de tijd dat agenten speciaal hun snor lieten staan om meer gezag uit te stralen . Nu zie vaker agenten , waarvan ik twijfel of ze zich verkleed hebben in hun vaders uniform om naar een feest te gaan of dat ze echt agent zijn.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
- eugene alferink
Even een update in de schaal 1 op 87, iets wat ik op dit forum nog niet ben tegen gekomen.
Zoals beloofd hierbij enkele foto`s van de Porsche garage op mijn modelbaan, een groot diorama.

Zoals beloofd hierbij enkele foto`s van de Porsche garage op mijn modelbaan, een groot diorama.

- eugene alferink
En hier nog een paar foto`s op een ander gedeelte van de baan met een link met Porsche.

Errrrrug lekker om te zien

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Leuk om te zien dat diorama van de Porsche dealer
Groet Paul

Groet Paul
erg fraai gemaakt, ziet er geweldig uit

- eugene alferink
Nog ff een 1 op 87 update.

Ook in deze schaal worden de decast modellen steeds beter denk daar bij aan Brekina met een hele vloot 911`jes en 917`s, maar ook Spark laat in deze schaal steeds meer uitkomen. De 4 rode 911`s bij de laatste foto zijn speciale uitgaven van de Techno classica in Essen ,die ik in de laatste vier jaar dat ik die bezocht daar scoorde.

Ook in deze schaal worden de decast modellen steeds beter denk daar bij aan Brekina met een hele vloot 911`jes en 917`s, maar ook Spark laat in deze schaal steeds meer uitkomen. De 4 rode 911`s bij de laatste foto zijn speciale uitgaven van de Techno classica in Essen ,die ik in de laatste vier jaar dat ik die bezocht daar scoorde.
die garage is echt mega cool!
,die wil ik ook wel (als je er 1 kunt maken van corvette
)
ik wist niet dat die kleine 1:87 zo gedetaileerd konden zijn
igg heel vet!

ik wist niet dat die kleine 1:87 zo gedetaileerd konden zijn
igg heel vet!

- eugene alferink
Garage is er een van het merk Faller, was van orgine een Mercedes garage. Maar met een beetje gefrutsel bouw je hem zo om tot wat voor garage dan ook.
Ja idd ook in deze schaal worden de details van bv de opdrukken ed. steeds beter.
Groet,
Eugène
Ja idd ook in deze schaal worden de details van bv de opdrukken ed. steeds beter.
Groet,
Eugène
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Erg gave diorama's
En neemt gelukkig ook niet zoveel ruimte in in 1:87

En neemt gelukkig ook niet zoveel ruimte in in 1:87

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
ik blijf het verbluffend vinden hoe het detail in 1:87 is uitgewerkt
mooie set foto`s weer hoor eugene!!
Greetz Richard
mooie set foto`s weer hoor eugene!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!