Pjearke: Nieuwe weg in geslagen met verzamelen.
Re: Pjearke's verzameling Nieuwe foto's 17 aug 2011 P6
mooie VW beetle !! (jammer dat de VW beetle geen succes was in de verkoop zoals de fiat 500 en de mini)
Re: Pjearke's verzameling Nieuwe foto's 17 aug 2011 P6
Dankuv8-vette schreef:dik Vosje

Re: Pjearke's verzameling Vw Rally Golf P8
Hierbij de foto's van de nieuwe aanwinst van vandaag!!!
Vw Rally Golf New Zealand 1990 van Neo.

Vw Rally Golf New Zealand 1990 van Neo.

Re: Pjearke's verzameling Vw Rally Golf en Beetle RSI P7
Vandaag nog een nieuw model besteld bij Droomauto's. Hopelijk heb ik het deze week nog binnen!
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Leuk model 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- rallytukker
- Contacteer:
Die Golf G60 is knap, tijd dat Otto eens voor een 1/18 zorgt nu ze al de straatversie zullen produceren.

Zal wel allemaal zijn tijd nodig hebben en dan zal ook zo'n model in 1:18 zeker komen.OTF'er schreef:Die Golf G60 is knap, tijd dat Otto eens voor een 1/18 zorgt nu ze al de straatversie zullen produceren.
Vandaag nog een keertje wat vrachtwagens gekocht. Hoop ze deze week nog binnen te krijgen. Dan zullen er natuurlijk zoals gewoonlijk weer meerdere foto's volgen!!!

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Re: Pjearke's verzameling Vw Rally Golf, Beetle RSI, 6 DAF's
Dat is een heel gaaf setje!
Bevriende 1:50 Truckverzamelaar heeft hem ook staan, en dat is een erg gaaf gezicht.
Hij is er ook als Van Reenen, die heeft hij ook, staat gaaf bij elkaar.

Bevriende 1:50 Truckverzamelaar heeft hem ook staan, en dat is een erg gaaf gezicht.
I know, deze wil ik ook nog een keertje halenfreeroad schreef:Dat is een heel gaaf setje!![]()

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Zijn duur hé?!
Oh als je nog is iets wilt weten, of special wil bestellen. Ik ken iemand die bij WSI werkt.
Kwam vandaag onderweg naar school deze nog tegen:

Oh als je nog is iets wilt weten, of special wil bestellen. Ik ken iemand die bij WSI werkt.
Kwam vandaag onderweg naar school deze nog tegen:

[quote="freeroad"]Zijn duur hé?!
Mooie vrachtwagen
Een neef van me werkt bij DAF. Via hem krijg ik ze ook voor een redelijke prijs. Normaal vragen ze zich de hoofdprijs idd voor die modellen. Mja, koop nog maar heeel af en toe een vrachtwagen model (als ik het echt mooi vindt). Heb alle gangbare modellen bij elkaar van alle merken dus ben daarom begonnen met het verzamelen van 1:43.
Mooie vrachtwagen

Een neef van me werkt bij DAF. Via hem krijg ik ze ook voor een redelijke prijs. Normaal vragen ze zich de hoofdprijs idd voor die modellen. Mja, koop nog maar heeel af en toe een vrachtwagen model (als ik het echt mooi vindt). Heb alle gangbare modellen bij elkaar van alle merken dus ben daarom begonnen met het verzamelen van 1:43.