Het sparen van modelauto’s en ‘actief’ op dit Forum bezig zijn is iets leuks
 . Het verkrijgen van informatie, enz maakt de zoektocht naar modelauto’s toch een stuk makkelijker, overzichtelijker, etc. Ik hoef bijvoorbeeld alleen in bijvoorbeeld Nelis en Schuifelhoofd hun privécollectie te kijken, en vanuit daaruit beginnen met zoeken
 . Het verkrijgen van informatie, enz maakt de zoektocht naar modelauto’s toch een stuk makkelijker, overzichtelijker, etc. Ik hoef bijvoorbeeld alleen in bijvoorbeeld Nelis en Schuifelhoofd hun privécollectie te kijken, en vanuit daaruit beginnen met zoeken  .. Brengt ook een nadeel met zich mee.. Iets brengen wat jullie nog niet gezien hebben namelijk.. Maar ach we blijven het proberen. Deze stonden op mijn Wishlist, na het zien bij Schuifelhoofd
 .. Brengt ook een nadeel met zich mee.. Iets brengen wat jullie nog niet gezien hebben namelijk.. Maar ach we blijven het proberen. Deze stonden op mijn Wishlist, na het zien bij Schuifelhoofd  ..
 ..Deze 2 zijn bijna puur en alleen om de liveries gekocht.. Beiden nieuw en schappelijk (relatief
 ) geprijsd, dat is wel de lol geworden trouwens..
 ) geprijsd, dat is wel de lol geworden trouwens..   Eerst de ERTL
ERTL Pro Stock 1970 Motion Ribbon Camaro (Driver: Dennis Ferrara )
Vrij hoog niveau ERTL hoor, kleuren zijn van bijzonder niveau zelfs imho

Dan mijn eerste Sunstar Musclecar (WTF ZWAAR model)
SUNSTAR 1971 Ford Mustang Pro Stock (Driver: Sam Auxier Jr)

Ohja ik heb ze zo alle drie in het nieuwe dio staan thuis, maar nou is die ook alweer vol

Thanks mate!
  Thanks mate!