Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Bracer

Bericht door Bracer »

Welkom aan alle nieuwe leden :thump_up: wat betreft plezier beleven van dit forum zijn geloof ik nog weinig mensen teleurgesteld :wink:
Afbeelding
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Welkom hier!
Afbeelding
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Ik vroeg mij af wat JoostV6 bedoelde met 'stel je even voor in het café'...
Nu weet ik het! :lol:

Ik ben Wim, 21 jaar, wonende bij Mechelen (België). Ben modelauto's beginnen sparen onder invloed van m'n oudere neef. Toen ik pakweg 10 jaar was en hij 19, was zijn kamer een waar paradijs met die modelletjes en posters natuurlijk. Nog maar te zwijgen van alle verhalen. Vandaar dus...

Enkele jaren terug kocht ik gewoon wat ik mooi vond, nu zijn het enkel nog Ferrari's. Heb al een twintigtal niet-Ferrari's verkocht. Enkele maanden terug heb ik besloten van (voorlopig) enkel in formule 1 verder te gaan. De wereld van de roadcars is diep, zeer diep (zeker bij Ferrari :lol: , denk maar aan de spider, hardtop, swb,... en uiteindelijk wil je tóch alles hebben). Daar zal Jelmer wel van kunnen meespreken :)

Mijn collectie telt nu in totaal 57 Ferrari's, waarvan 30 F1's (waarvan 14 1/18 ). Meer info vind je zeker op m'n site. Ben blij hier terecht te zijn gekomen :thump_up:

studies: expeditie/logistiek management, hogeschool mechelen
hobby's: uitgaan, muziek, pc-games en verzamelen natuurlijk

ps: de collectie van m'n neef (30 jaar) telt nu 200 Ferrari's, fifty fifty 1/18 en 1/43. Als hij ooit foto's online zet zal ik ze zeker hier posten!

Groetjes,
Wim
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Welkom Wim,

Ik had je site al even bekeken. Ziet er netjes uit. :thump_up:

Alleen jammer dat het Ferrari's zijn :wink: Nee hoor, je zult hier zat van die andere rode gekken vinden. :mrgreen:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

wim, welkom op dit forum. Er komen steeds meer belgen op dit forum bij :thump_up: Dat je maar veel plezier mag hebben en nog meer ferrari's gaat verzamelen door dit forum :dance:
Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

:mrgreen: Welkom Wim :thump_up:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Alle nieuwe leden welkom :worshippy:
Bracer

Bericht door Bracer »

Welkom Wim, ja het is soms even zoeken als je nieuw bent maar met een beetje speurwerk vind je hier vast nog een heleboel leuks :mrgreen: :thump_up: Aardige collectie heb je al, kan alleen maar zeggen, ga zo door :!:
Afbeelding
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Wim welkom bij de bende, hoe meer "rood" hoe liever!
Afbeelding

Forza Ferrari
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ook welkom hier Wim :thump_up:

Enkele jaren terug kocht ik gewoon wat ik mooi vond, nu zijn het enkel nog Ferrari's. Heb al een twintigtal niet-Ferrari's verkocht. Enkele maanden terug heb ik besloten van (voorlopig) enkel in formule 1 verder te gaan. De wereld van de roadcars is diep, zeer diep (zeker bij Ferrari , denk maar aan de spider, hardtop, swb,... en uiteindelijk wil je tóch alles hebben). Daar zal Jelmer wel van kunnen meespreken
Daar kan ik zeker van meespreken ja! Op het laatst moet je keuze's gaan maken.. daarom verzamel ik ook geen Formule 1 :mrgreen:
Afbeelding
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Alle nieuwe leden, van HARTE WELKOM hier :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Frans schreef:Wim welkom bij de bende, hoe meer "rood" hoe liever!
:mrgreen: welkom inderdaad ,van dat rood daar ben ik niet zo van te spreken,al heb ik ook wel veel rood in mijn verzameling. :mrgreen:
Vincent

Bericht door Vincent »

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier.
Laat ik me even voorstellen. :wink:
Ik ben dus Vincent (Jansen), 13,en woon in Essen in Belgie, net bij de grens met Nederland. En ik ben zowat elke seconde bezig met modelauto's, m'n favoriete tijdverdrijf. Ik verzamel op schaal 1/18, heb er nu 61. Ben begonnen met Bburago's maar doe nu in AUTOart, Kyosho, enz. Spijtig genoeg heb ik op mijn leeftijd nog geen werk waarmee ik geld verdien (buiten dat voor het school, maar daar krijg je niks voor :( )en ik heb dus geen groot budget.Z ou m'n Bburago's willen verkopen, maar zelfs al zijn ze zo lelijk, ik krijg dat niet over mijn hart. 'T is een deel van de verzameling Maar ik hoop over een tijdje nog een paar te kunnen kopen, want ik doe binnenkort enkel UT McLaren's weg. Favoriet auto is een Viper.
:) Verder ben ik ook nog fan van Metallica en kan ik genieten van lekker eten. Sommige mensen kennen mij misschien al van het Autowereldforum of modelcarforum.
Heb ervaring met forums dus ik zal jullie "lastigvallen" met dubbelpost,e.d. :wink:
Zal binnenkort mijn modelletjes eens showen :D
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Welkom op het forum van modelauto minnend nederland.... :wink:
je bent pas 13 dus je hebt nog een heel leven voor je om modelauto's te verzamelen, dus wees gerust.
Iedereen begint klein, en jij hebt er nu al 61, dat is een grotere verzameling dan mij zelf.....dus....
voor alsnog Welkom en veel plezier

groet Winno
Afbeelding
Vincent

Bericht door Vincent »

Jaja, maar ik ben vreselijk ongeduldig eigenlijk...
Direct als ik er een heb gekocht begin ik alweer naar een volgende te zoeken.En de selectie is zéér moeilijk, pfft,als je ziet wat er allemaal uitkomt. :?
Plaats reactie