Ik vroeg mij af wat JoostV6 bedoelde met 'stel je even voor in het café'...
Nu weet ik het!
Ik ben Wim, 21 jaar, wonende bij Mechelen (België). Ben modelauto's beginnen sparen onder invloed van m'n oudere neef. Toen ik pakweg 10 jaar was en hij 19, was zijn kamer een waar paradijs met die modelletjes en posters natuurlijk. Nog maar te zwijgen van alle verhalen. Vandaar dus...
Enkele jaren terug kocht ik gewoon wat ik mooi vond, nu zijn het enkel nog Ferrari's. Heb al een twintigtal niet-Ferrari's verkocht. Enkele maanden terug heb ik besloten van (voorlopig) enkel in formule 1 verder te gaan. De wereld van de roadcars is diep, zeer diep (zeker bij Ferrari

, denk maar aan de spider, hardtop, swb,... en uiteindelijk wil je tóch alles hebben). Daar zal Jelmer wel van kunnen meespreken
Mijn collectie telt nu in totaal 57 Ferrari's, waarvan 30 F1's (waarvan 14 1/18 ). Meer info vind je zeker op m'n site. Ben blij hier terecht te zijn gekomen
studies: expeditie/logistiek management, hogeschool mechelen
hobby's: uitgaan, muziek, pc-games en verzamelen natuurlijk
ps: de collectie van m'n neef (30 jaar) telt nu 200 Ferrari's, fifty fifty 1/18 en 1/43. Als hij ooit foto's online zet zal ik ze zeker hier posten!
Groetjes,
Wim