Ik heb even er over gedaan om een verhaaltje te typen.... Ik heb er maar geen extra topic voor geopend, hij past hier wel

.
Het zou fijn zijn als jullie het even doornemen

.
Ik ben van plan om voor zo weinig mogelijk geld een modelauto te kopen (die nog wel heel is), en die te verbouwen...
Het gaat om het volgende model: de Maisto BMW 325i.
Ik heb hem in het Blauw....
Waarom?
Door dit model ben ik BMW gek geworden én modelautoverzamelaar! Om een soort van jubileum te vieren wil ik een mooi model maken, een echt one-of-a-kind!
Het verhaal.
Toen ik dit model kocht was het nog de tijd dat je voor 25 gulden (12,50 euro) een modelauto kon krijgen. Ik wist niet eens dat het een BMW was, ik vond het gewoon een heel mooi modelletje. Toen ik na een tijdje erachter kwam dat ik hem echt heel mooi vond, en dat het een BMW was, ging ik meer op de BMW?s letten, en ze steeds mooier vinden.... In die tijd begon ik ook modelauto?s tesparen, maar veel BMW?s zaten er nog niet tussen. Na een tijd kwam ik dus met het forum in aanmerking, en werd ik een echt ?Modelauto-Freak?. En ben nu enthousiast BMW?s aan het sparen. De modellen die geen BMW zijn, heb ik al verkocht of weggegeven, om plaats te maken voor de BMW?s. Een tijd geleden kwam ik de 325i tegen op Marktplaats. Het was een rode met rode bekleding. En toen had ik al een idee voor een leuk jubileum als BMW verzamelaar. De prijs was 20 euro, maar ik als beginnende zakenman (wie weet!) kon daar een mooie 15 euro van maken. Alleen kreeg ik de overschrijving niet goed door naar België, met die moeilijke nummers enzo. Dus dat ging niet door. Nou kwam ik laatst op het idee om weer eens te gaan zoeken naar zo?n model, en hem dan rood te spuiten, ?cleanen? en simpel te tunen. Dus ik ga op zoek naar een goedkoop model, maakt niet uit welke kleur. En een goed model graag omdat de kans er is dat hij kapot gaat.
Als jullie zo?n model vinden mogen jullie het natuurlijk melden. Of als je nog zo?n model thuis hebt liggen en je doet er niks mee... Jullie mogen me ook sponsoren

.
BU