Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hebbie wel de tweede voor € 6,= meegenomen (tweede was halve prijs)
groet caprigek wel mooie wagens zeg
haha...goed op de hoogte Ik heb inderdaad de Porsche Gt3 er voor de helft bij gehad. Die heb ik inmiddels alweer verkocht voor leuk prijsje Ik vond die GT3 tegenvallen, geen mooi model
haha...goed op de hoogte Ik heb inderdaad de Porsche Gt3 er voor de helft bij gehad. Die heb ik inmiddels alweer verkocht voor leuk prijsje Ik vond die GT3 tegenvallen, geen mooi model
ben er altijd als de kippen bij
eerst goedkoop kopen
en veel later
Het gaat om de CLK in aparte kleur blauw en met echt lederen interieur. Hij heeft verstelbare stoelen, werkend schuifdak en zelfs ingelegde matten De andere is de standaard E klasse in zwartmetalic
Weer twee kwalitatief goede wagens. Alleen toch jammer dat de Mercedes modellen nooit dezelfde aandacht hebben gekregen als de BMW's van Kyosho Desalniettemin mooie aanwinsten