Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ook een goede kerst gehad.? Ziet er weer prima uit. Vooral om meer dan alleen supercars en F1 van Ferrari te zien. Het zal wel erg rood zijn bij jou binnen.
Frans is het geen goed idee om je foto album op te delen?? 50+ foto's op 1 pagina duurt lang met laden (ook voor ADSL/kabel) en scrollen is heel irritant op deze manier..
Matt Modelautos schreef:Ook een goede kerst gehad.? Ziet er weer prima uit. Vooral om meer dan alleen supercars en F1 van Ferrari te zien. Het zal wel erg rood zijn bij jou binnen.
Ja de meeste zijn wel rood, er zitten ook andere kleuren tussen hoor!
Al deze laatste aankopen hebben niets met kerstmis te maken, ze waren al lange tijd besteld, maar de levering kwam nu net goed uit.
Jos schreef:Frans is het geen goed idee om je foto album op te delen?? 50+ foto's op 1 pagina duurt lang met laden (ook voor ADSL/kabel) en scrollen is heel irritant op deze manier..
(tis maar een idee he)
Als ik op mijn webpagina's kijk gaat het inladen zeer snel hoor, ik zie het probleem niet, trouwens ik heb rond de 85 bezoekers per dag op mijn website en heb hierover nog nooit commentaar gehad.
De "collectie pagina's" zijn al eens ingedeeld per 10 jaar, vroeger stonden ze allemaal op 1 pagina en dat was wel van het goede te veel. Ik kan moeilijk voor ieder bouwjaar een nieuwe pagina aanmaken.