Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
dat in het huis wonen... woon nog bij de ouders, autos staan allemaal in mijn kamer annex hok met waggies. (vitrines propvol, veel modelle in dozen om stofvrij te houden)
er zitten extra vitrine schappen in de planning, alsmede een aantal vitrines aan de muur. voor zover dat nog past.
@rsh_scuderia, thnx!
welke ferrari is een koninklijke?
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
De groene 456 GT 2+2 was de auto van Prins Bernhard en wordt nu bereden door zijn kleinzoon. Die woonachtig is in Amsterdam-Zuid. Daar kan je de auto wel eens tegenkomen bij de plaatselijke Albert Heijn.
Ferrari F50, Hotwheels
Ferrari 512BB, Kyosho
Ferrari 360 modena, Bburago
binnenkort eens wat meer fototechnieken toepassen, eens kijken of ik een fototent kan fabrieken ofzo... nu is er nogal reflectie van bv de ferrari vlag (vind ik trouwens wel wat hebben)
Hebben jullie nog goede tips ter verbetering?
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Prima aanwinsten. Gelukkig heb je de 456M nog kunnen vinden . Neemt het overigens niet ontztetend veel ruimte in om de modellen in alle mogelijke kleuren te hebben?