Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ja zon'n kitje is dan wel wat makkelijker. Daar zit alles al bij. En die velgen zijn helemaal aluminium kleurig gespoten hoor. Dat kan je op de foto niet zo goed zien. De 2 volgende bouwprojecten zijn idd ook Vipers. Maar daarna is het wat de vipers betreft even gebeurd.ViperArry schreef:Ook hier wordt gewerkt aan dezelfde auto..... niet door mijzelf maar door een echte bouwer zoals jullie.
Ik kan echter alleen decalsets van Francorschamps models vinden..... waar haal je de velgen, spoilers etc. vandaan?
De velgen lijken wel behoorlijk verchroomd, dat is iets wat me een beetje tegenvalt (niet dat je er iets aan kunt doen hoor), maar t lijkt niet helemaal te passen bij elkaar.
Kan niet zo goed zien hoe dat in het echt was.
In mn speurtocht naar plaatjes bij verschillende zeldzame ombouwen ben ik meerdere teams tegengekomen die met 2 soorten velgen reden, soms in 1 set gecombineerd, maar soms ook van stop tot stop wisselend.
Maar zoals gewoonlijk, schitterend!!!!!
Last but not least.....
Waarom bouwen we allemaal (of laten we bouwen) ineens aan Vipers...... daar worden ze in aankoop n stuk duurder van
Ik heb nog 47 kitjes staan die ik nog moet maken. Ik verveel me nog lang niet. Ik ben eigenlijk wel aan een vervroegd pensioen toe!

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ja 47! en dan heb ik afgelopen zaterdag op de beurs in Houten nog een kitje gekocht en 3 modellen voor de ombouw. Misschien kan je me helpen Matt?
Was je trouwens ook nog in Houten geweest?
Behalve het bovenstaande heb ik nog wat modellen weten te scoren.
De eerste is ook al te zien geweest in dit theater maar toch.
Dit is de Marcos LM 600 van Cor Euser en Harald Becker en Christian Vann. Zij hebben met dit gevaarte in 1998 een niet zo succesvolle reeks gehad in het FIA GT kampioenschap. Maar het blijft een mooi model (vind ik).

En de echte

en dan nog een die de revue al eens passeerde.
Tom Coronel zijn bolide voor dit jaar in het WTCC. De Seat Leon dus.
Echt een geweldig mooi model.

en de echte (bedankt Matt voor deze "geleende" foto)

En dan had ik nog 2 wagens voor mijn Zandvoort verzameling.
Eerst de winnaar van de GP van 1978 de Lotus 79 Ford van Mario Andretti.

En dan de Brabham BT20 Repco waar Danny Hulme 3e mee werd in 1967.

En verder heb ik nog een schitterend boek aangeschaft van de geschiedenis van Racing team Holland. Echt een aanrader. Overigens wel in het Engels maar dat mag de pet niet deuken...
Nou tot de volgede keer maar weer,
Gegroet,
-Gerben-
Was je trouwens ook nog in Houten geweest?
Behalve het bovenstaande heb ik nog wat modellen weten te scoren.
De eerste is ook al te zien geweest in dit theater maar toch.
Dit is de Marcos LM 600 van Cor Euser en Harald Becker en Christian Vann. Zij hebben met dit gevaarte in 1998 een niet zo succesvolle reeks gehad in het FIA GT kampioenschap. Maar het blijft een mooi model (vind ik).

En de echte

en dan nog een die de revue al eens passeerde.
Tom Coronel zijn bolide voor dit jaar in het WTCC. De Seat Leon dus.
Echt een geweldig mooi model.

en de echte (bedankt Matt voor deze "geleende" foto)

En dan had ik nog 2 wagens voor mijn Zandvoort verzameling.
Eerst de winnaar van de GP van 1978 de Lotus 79 Ford van Mario Andretti.

En dan de Brabham BT20 Repco waar Danny Hulme 3e mee werd in 1967.

En verder heb ik nog een schitterend boek aangeschaft van de geschiedenis van Racing team Holland. Echt een aanrader. Overigens wel in het Engels maar dat mag de pet niet deuken...
Nou tot de volgede keer maar weer,
Gegroet,
-Gerben-
Laatst gewijzigd door Gerben Olsder op ma 26 nov 2007 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
1:43 Dutch Drivers

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
47
Wie weet raak je deze winter een maand of 3 ingesneeuwd, dan heb je de tijd om wat te gaan bouwen
Super mooi die Coronel Leon.
Zie ik hem ook eens zonder rookwolken, want op de City Racing in Rotterdam draaide hij alleen maar donuts 

Super mooi die Coronel Leon.

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!