Bedankt Ron, dat zal zeker goedkomen
Maar eerst natuurlijk de beloofde update, en wat voor een al zeg ik het zelf

Ik zal beginnen met de 4 James Bond auto's, om the best for last te bewaren (en neej, niet stiekem eerst doorscrollen

)
Vooral de Defender en de Lotus zijn weer zeer mooi afgewerkt, maar ook de Bentley mag er wezen! De Lightweight vind ik zelf iets minder, maar deze mag ook zeker niet ontbreken in de alsmaar groeiende collectie. Hieronder de foto's, oordeel zelf maar
64: Bentley 4 1/4 Litre - From Russia With Love
65: Land Rover Defender - Quantum of Solace
67: Land Rover Lightweight - The Living Daylights
68: Lotus Esprit Turbo - For Your Eyes Only
En dan nu een model waarvan ik sinds de uitgave al helemaal weg van ben, maar doordat er slechts 100 van zijn gemaakt was ik er te laat bij om hem te bemachtigen. In het begin heb ik nog wat met Arjen proberen te regelen, maar ook hij kon er geen meer vinden. Maar nu heb ik er toch nog één weten te bemachtigen, en wel gewoon via marktplaats. Wesley (alias De_Modelautogarage) stopte met zijn verzameling en ik heb dan ook maar een klein moment hoeven te twijfelen om onderstaand model aan te schaffen. Waar ik het over heb? Uiteraard de:
Dodge Viper Competition Car - Rudolph Racing
Zo, en nu eerst op naar Hockenheim voor m'n stage en daarna naar Kreta om, net zoals Bondracer, even lekker uit te rusten en goed bruin weer terug te komen
Groetjes Arno