Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hier is hij dan de BMW M3 GTR JAGERMEISTER
het is een ombouw van de Yokohama die ik een keer geruild heb met jerommeke
maar omdat ik nu een perfecte yokohama met doos heb kunnen scoren ben ik maar aan de ombouw begonen
en al zeg ik het zelf het is een plaatje
Ook deze ferrari 550 marinello heb ik omgebouwd met een race livery deze is ook zeer goed gelukt
Die Ferrari mag er ook zijn hoor, is ook zeer goed geslaagd, maar die JÄGERMEISTER is toch echt der hammer.
Zo een mag je mij ook wel eens bouwen, zou een pronkstuk in mijn verzameling zijn.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Thanks allemaal ben ook echt blij met de beemer en de citroen
misschien dat ik er nog wel 1 ga maken
net weer terug uit het warme egypte met 47 graden in de schaduw is dat best warm en hier weer regen ik wil al weer terug
maar goed back to de reality nag een week en dan weer werken
heb vanmiddag weer wat nieuws gekocht het is de ferrari ENZO in metalic rood echt een schitenrende kleur
gelimiteerd tot 1002 stuks wereldwijd dus zal best wel zeldzaam worden
details om te smullen
nou kijk zelf maar
en als het goed is binnen kort ook een CMC mercedes slr 2003 maar daar later meer over
Arme jij!
Als je één keer een echte high-end hebt, de SLR dus, ben ik bang dat je moeilijk van de andere CMC's kunt afblijven
Wel een zeer fraaie aanwinst deze BBR ferrari
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti