Maar uh, even bovenstaande quote...als je dus bij otto zelf besteld heb je helemaal niet die dure verzendkosten?
Voorheen was het €28,00 , nu via de onze bereidwillige vrijwilligers

van het forum vanaf €6,70.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... start=1410
Leuk dat zo'n Z8 zulke positieve reacties oproept terwijl ie al jaren eigenlijk weinig aandacht krijgt. Ik vind het een top model in 1/18 maar zeker in 1/1 !
Vond hem zo leuk da ik de zwarte Autoart erbij heb genomen....
Verder nog een 328i in het groen. Gaan we waarschijnlijk ver-Alpina-e maar vind hem zo eigenlijk ook wel leuk. Voorlopig gaat het badje zuur aan hem voorbij.
Best een leuk model van UT. Dit is een dealermodel welke je meen ik bij aanschaf van de auto kreeg. Het verbaast me hoeveel verschillede versies er te krijgen zijn. Zal het waarschijnlijk weer niet kunnen laten om ze allemaal aan te schaffen.....
Dan weer een Z3 op de kop getikt. Dit maal de 2.8 versie uit 1999 met 193 pk. Deze werd een jaar later door de 3.0 opgevolgd met 231 pk. Balen als je net de 2.8 hebt aangeschaft!
Nog net een Youngtimer in mijn ogen , de 1999 BMW X5. Je ziet ze steeds minder hier ten lande. Waarschijnlijk gaat alles naar Rusland met teruggave van de rest BPM !
Ja dan zet je hem in de kast en dan denk ik " hoort ie er nou wel of niet bij " ....
Als vaker langsgekomen . De E30 325is. M'n eerste auto in 1/1 was een E30 316 ( deze kon zelfs burn-outs maken! ) dus deze E30 was erg welkom. Schitterend model van m'n vrienden bij OTTO.
Als laatste maar zeker niet de minste . Het Citroen SM prototype met de 380pk sterke Maserati V6. Alweer , mooi van lelijkheid!
en de echte in het museum :
gr.
Mike