Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
heb weer een reeks modellen binnen gekregen, waaronder de laatste reeks Soldio's uit Groningen. Totaal een modelletje of 17, die ik verdeeld over een aantal up-dates zal showen
Om lekker af te trappen, maak ik een begin met twee LoLa T70's van Best
117ayrton schreef: die lola's zijn om u tegen te zeggen ,doe vooral verder en verkoopt in geen geval je verzameling
Verkoop van mijn collectie lijkt definitief van de baan. Mijn aanbod is door de Poolse famlie niet geaccepteerd. Wat ik heel spijtig vind
Dus op naar het 500ste model. Met de aankoop van een model van de Citroën SM staat de teller nu op 487.
In September hoop ik het eerste model van een nieuw verzamelonderwerp in mijn collectie aan te schaffen. Wat het is blijft nog geheim Maar zal hier zeker in goede aarde vallen
het zal je niet verbazen dat ik heeeeeeeeeeeeel erg blij ben dat de verkoop van je verzameling niet door gaat ,want je zou er vroeg of laat veel spijt van hebben ,dus dat die poolse familie je aan bod hebben verworpen