Montezemolo

het is begonnen als hobby....maar nu is het uiteindelijk door het groot succes zijn beroep gewordenGerben Olsder schreef:Bedankt voor de info,
Wat kan die bouwen zeg!
Is het nog een hobbyist of doet hij dit voor zijn beroep?
-Gerben-
Nou die van Lauda komt er ook nog wel. En helaas heb ik dat geweld allemaal moeten missen indertijd.Ferrari10flrb schreef:Weer een prima update.
(Zandvoort 1985 was de laatste F1 overwinning van Niki Lauda, ook in deze Mclaren MP4, schitterende ronden lang durende strijd met Prost, zat op puntje van mijn stoel detijds)
Ik stond erbij en keek er live naarFerrari10flrb schreef:(Zandvoort 1985 was de laatste F1 overwinning van Niki Lauda, ook in deze Mclaren MP4, schitterende ronden lang durende strijd met Prost, zat op puntje van mijn stoel detijds)
Hoi Matt,Matt Modelautos schreef:Prachtige aanwinsten weer Gerben.![]()
En de volgende keer dat ik weer in Zwolle ben komen we toch écht een keertje jou en Dieuwke bezoeken en jouw collectie bewonderen.
Ja, bij gebrek aan beter. Maar in die tijd was dat ook heel gewoon. En eigenlijk heeft het ook wel wat vind ik.buttonfreak schreef:Fijne Porsche. Ja en weinig sponsoring; iets waar Carel zo'n beetje de eerste mee was, niet?