Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Absoluut een geweldig model met super-details zoals we van BBR en de prijs mogen verwachten over de kleur twijvel ik nog wel een beetje, maar dat maken de details van deze schoonheid meer dan goed, een topper dus deze 430
@ Jochen: zie ik op je foto's goed dat er ook een variant komt in 'normaal niet-metallic rood' met licht lederen bekleding (en zo ja, wanneer mag dat beestje in de winkels verwacht worden) ? En enig idee wat de prijs van de F430 zal worden ?
SanderD schreef:@ Jochen: zie ik op je foto's goed dat er ook een variant komt in 'normaal niet-metallic rood' met licht lederen bekleding (en zo ja, wanneer mag dat beestje in de winkels verwacht worden) ? En enig idee wat de prijs van de F430 zal worden ?
Komt inderdaad in het rood en word in oktober verwacht voor €250
en in december komt hij ook in silverstone grijs met rode bekleding zelfde prijs
SanderD schreef:@ Jochen: zie ik op je foto's goed dat er ook een variant komt in 'normaal niet-metallic rood' met licht lederen bekleding (en zo ja, wanneer mag dat beestje in de winkels verwacht worden) ? En enig idee wat de prijs van de F430 zal worden ?
Komt inderdaad in het rood en word in oktober verwacht voor €250
en in december komt hij ook in silverstone grijs met rode bekleding zelfde prijs