Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Opel-DTM schreef:Wou net bij Peter Parker kijken... maar om nou 104 pagina's af te gaan
Bij Peter heeft de database zelfs meerdere pagina's teveel geteld, vandaar dat je er niet makkelijk bij komt.
Het is mij nu wel gelukt, ik heb gewoon gekeken hoeveel reacties er per pagina worden weergegeven (dit zijn er 15).
Aangezien pagina 102 op het eind 1515 weergeeft, ben ik er vanuit gegaan dat het daar al fout gaat en toen ik op het einde 1500 invulde kon ik wel weer in de topic komen en posten.
Wij hadden dit probleem op een phpBB forum en de oorzaak ervan bleek te weinig schijfruimte.
De telling in de tabellen van de topics klopt daardoor op een gegeven moment niet meer.
Nadat we de ruimte hadden opgewaardeerd van 2GB naar 5GB hebben we geen last meer gehad van dit fenoneem.
Om de topics te repareren zal eerst moeten vastgesteld worden hoeveel reacties er exact staan en vervolgens moet dit handmatig verbeterd worden in de betreffende tabel (waar op dat moment een verkeerde telling staat). Een hoop werk dus...
Heeft verder niets te maken met dataverkeer, want we draaien regelmatig boven de 200GB per maand op dat betreffende forum en hebben verder geen noemenswaardige problemen.