Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Yup, niks origineels aan... allemaal tamelijk risicovrij ook.
Laten ze eens kijken naar Revell, die maken ook modellen die niemand anders nog heeft gemaakt en dat loopt als een idioot. En als ik kijk naar de wens-topics voor modellen op de diverse fora, is er nog genoeg te maken waarmee je een dikke boterham moet kunnen verdienen lijkt me.
Maar serieus: het merk is groot geworden door modellen te maken die niemand anders maakte. In hun eentje hebben ze de schaal 1:18 populair gemaakt en inderdaad een hele generatie aan het verzamelen gekregen.
Maar serieus: het merk is groot geworden door modellen te maken die niemand anders maakte. In hun eentje hebben ze de schaal 1:18 populair gemaakt en inderdaad een hele generatie aan het verzamelen gekregen.
Zo te zien zit hier geen business plan achter.
Nou misschien gaat maisto wel nieuwe modellen ontwikkelen en goot Bburago de oude mallen nog eens in de verkoop Zouden ze bij Autoart ook eens moeten doen. De oude UT mallen gebruiken.
Klopt, maar ze zijn overgenomen door aartsrivaal Maisto.
Wat ik gehoord heb is dat ze de oude maisto modellen goedkoop
in de speelgoed markt komen en onder de naam bburago
want maisto heeft bburago opgekocht.