Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Autopassion schreef:1/43 - Minichamps – Goed die zijn in Aken dus nu helemaal de weg kwijt. Minichamps heeft voor 2007 een prijsverhoging aangekondigd tussen de 15 en 30 procent per artikel. Wist wel dat die Duitsers geld wilden verdienen maar dit is weer even gekkenwerk. Profiteer dus nu nog even van de ouden prijzen.
Alle importeurs zijn al bij elkaar geroepen en hebben van meneer Lang een preek gehad over kelderende cijfers.
Misschien moet meneer Lang zich eerst eens afvragen waarom Spark alle belangrijke Porsche's doet en Minichamps na jaren plots alleen nog wat Cupversies.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ben absoluut geen fervent minichamps aanhanger, maar veel heeft te maken met de duurdere grondstoffen. Voor de zelfstandigen onder ons, vergelijk de prijzen van koper en zink maar eens met deze van een aantal maand geleden.
En wie nog wat oud ijzer liggen heeft, verkopen is de boodschap.
Ixo en consoorten zullen ook prijsaanpassingen doorvoeren het komende jaar, zij het niet zo drastisch
de prijs van zink grondstof voor zamac is het afgelopen jaar met 300 % gestegen, vanaf 1 januari kan je soortgelijke prijsverhogingen van de meeste modelautofabrikanten verwachten !
Leuk, deze cirkels. Mijn budget zal zich niet verhogen, consequentie is dat ik hierdoor 30% minder kan kopen. Hierdoor zullen de fabrikanten, om solvabel te blijven de prijzen moeten verhogen, waardoor ik weer minder kan kopen. Leuke business